fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: תוכנית "יש לי חבר מיוחד" החלה לפעול בגני הילדים בעיר

במסגרת חודש המודעות לבעלי צרכים מיוחדים נערכו בגני ילדים בקריית ביאליק ימי שיא של התוכנית החדשה "יש לי חבר מיוחד" העוסקת בחברות והפגת הבדידות של ילדים בעלי צרכים מיוחדים.
תוכנית "יש לי חבר מיוחד" | צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק
תוכנית "יש לי חבר מיוחד" | צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק

התוכנית החדשה הינה תוכנית בת של התוכנית הוותיקה "יש לי חבר והוא אחר", המופעלת בגני חובה בקריית ביאליק על ידי מתנדבים ועוסקת בנכויות הפיזיות.

התוכנית באה לענות לצרכים הרגשיים והנפשיים של הילדים ועוסקת בילדים "השקופים". במסגרת התוכנית צוותו יחדיו שישה גני ילדים בהם פועלת התוכנית "יש לי חבר והוא אחר" עם שישה גני החינוך המיוחד בעיר. ילדי הגנים נפגשו יחד לפעילות משותפת, צפו בהצגה "השיח הקטן" של תיאטרון הילדים הישראלי והשתתפו בהרקדה משותפת.

אורטל לויתן מרוקו, מנהלת מחלקת הגיל הרך בעיריית קריית ביאליק: "היה מרגש לצפות בילדים הרכים שנהנו יחד מהפעילויות, צחקו, שרו ורקדו. הם התחברו באופן טבעי והרמוני ואף תמכו זה בזה. אנו בקריית ביאליק מנחילים מהגיל הרך את השוויון בין כולם אני מודה לראש העיר אלי דוקורסקי והנהלת העירייה על מתן רוח גבית ליוזמות חינוכיות חדשניות ויצירתיות ככל שיהיו. "

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות