fbpx

קרית ביאליק: מנהלת ביה"ס פסגות פורשת. תתמסר לשיקום בתה וחתנה שנפצעו קשה במסיבת נובה

אורלי גדרון פורשת מניהול לאחר שבע שנים, בהן הובילה את בית הספר להצלחות ולהישגים מרשימים. החלטתה לפרוש נובעת מרצונה להתמסר למסע השיקום של בתה גלי ובן זוגה בן שנפצעו קשה בפסטיבל נובה ועברו כריתת רגל, ועתה בונים את חייהם מחדש
גלי סגל ובן בנימין, אורלי גדרון | צילומים: מתוך חדשות 12, עיריית קרית ביאליק
גלי סגל ובן בנימין, אורלי גדרון | צילומים: מתוך חדשות 12, עיריית קרית ביאליק

מנהלת בית הספר היסודי פסגות בקרית ביאליק, אורלי גדרון, פורשת מתפקידה לאחר שבע שנות ניהול, במהלכן הובילה את בית הספר להישגים מרשימים. הסיבה לפרישה: רצונה של גדרון להתמסר למסע השיקום של בתה גלי סגל ובן זוגה בן בנימין שנפצעו קשה מאש המחבלים במסיבת נובה ברעים.

ראש העירייה אלי דוקורסקי נפרד בדף הפייסבוק שלו מגדרון וכתב: "קיבלתי בצער את החלטתה של אורלי לפרוש מתפקידה. נסיבות החלטתה ברורות לי לחלוטין. בכוונתה להתמסר למסע השיקום של בתה גלי ובן זוגה בן, שנפצעו קשה מאש המחבלים במסיבת נובה, עברו כריתת רגל וכעת בונים חייהם מחדש".

עוד כתב דוקורסקי: "בשנות כהונתה זינק בית הספר לפסגות חדשות. אורלי הוכיחה כישורי מנהיגות בולטים. בגישה יזמית הנהיגה את בית הספר להצלחה, גיבשה סביבה צוות חינוכי מחויב. לבית הספר נכנסה תוכנית 'מישרים', שהזרימה משאבים עצומים לטובת התלמידים. אורלי יצרה סביבת למידה מזמינה יותר, בית הספר אובזר באמצעי למידה חדשנים ומתקדמים והתוצאות לא אחרו לבוא".

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי | צילום: ראובן קופיטשינסקי
ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי | צילום: ראובן קופיטשינסקי

דוקורסקי סיים במילים: "אני מבקש להודות לאורלי על שנות ניהולה, על מסירותה ואהבתה לתלמידי בית הספר. אנו נפרדים ממך בצער אך באסירות תודה גדולה. מאחלים לגלי ולבן הצלחה, ולך, אורלי, שתמצאי רגעי הנאה ונחת ותתפני לאתגרים חדשים. פינה חמה ואוהבת תישמר לך בעירנו, קרית ביאליק".

סיפורם של גלי סגל ובן בנימין הובא בהרחבה בחודש נובמבר בכתבתו של שי גל באולפן שישי של חדשות 12. הם סיפרו שבן הציע לגלי נישואים במהלך טיול רומנטי באיטליה לאחר שמונה שנות זוגיות. במסיבה ברעים הם חגגו את יום הולדתו של בן. אלא שאש המחבלים קטעה את החגיגות. שניהם התחבאו ב"מיגונית המוות", כשהמחבלים השליכו לתוכה רימון. שניהם איבדו את ההכרה. בבית החולים, כשנפגשו שוב, הם הבינו ששניהם נפצעו בדיוק באותה דרך – שניהם קטועי רגל ימין מעל הברך. הקיץ, בעיצומו של מסע השיקום, הם יינשאו זה לזו. "גלי כבר יודעת איזו פרוטזה היא רוצה בחתונה", אמר בן לשי גל באותה הכתבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות