fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא עם 59 חולים פעילים. 11 גני ילדים נסגרו. נשאי קורונה בגן ניצן בקרית ים

עלייה מדאיגה בתחלואת הקורונה. בקרית אתא נוספו 41 חולים פעילים בשבוע האחרון. גן ניצן בקרית ים נסגר

הקורונה בנסיקה בקריות. מנתונים שפרסם הערב, חמישי, משרד הבריאות עולה כי בקרית אתא נרשמו 85 חולים במצטבר, 59 מהם חולים פעילים. מספר החולים המאומתים שנוספו בשבוע האחרון עומד על 41.

עוד בטרם עודכנו הנתונים הערב, כתב ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ בדף הפייסבוק שלו, כי 11 גני ילדים בעיר נסגרו וצוותים וילדים נשלחו לבידוד.

פרץ: "הגידול בקצב התחלואה, אף על פי שבמספרים מוחלטים אינו גדול, מדאיג בהחלט. אנו עומדים בקשר מתמיד עם נציגי משרד הבריאות ופיקוד העורף ועוקבים מקרוב אחר כל התפתחות והתרחשות בנושא.

"נכון שקצב התחלואה בכל הארץ גבוה אך כולנו נדרשים לפעול בקרית אתא על מנת שלא נגיע למצב של החלת סגרים ובידוד אזורים שלמים. חייבים להקפיד על ההנחיות, לשמור מרחק, להימנע מהתקהלויות, להקפיד על עטיית מסכות והיגיינה אישית ולשמור על היקרים לנו, על הילדים והאוכלוסיות המבוגרות".

קורונה בקרית ים

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור עדכן לפני דקות אחדות בדף הפייסבוק של העירייה: "לפני זמן קצר דיווח לנו משרד הבריאות על כך שהתגלו מספר נשאי קורונה בגן ניצן בעיר. עם קבלת ההודעה ובהנחיית מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל, נסגר הגן לאלתר.

"בהתאם להנחיית משרד הבריאות, נתבקשו כל ילדי הגן והצוות להיכנס לבידוד בית עד 21 ביולי. במקביל נמשכת החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות כדי לוודא שלא הייתה הדבקה נוספת. בכל מקרה נוסיף לעדכן אתכם ככל שיידרש ואנו מבקשים להישמע אך רק להוראות הרשמיות המתפרסמות באמצעי התקשורת של העירייה ומשרדי הממשלה. אנחנו מזכירים כי יש להישמע ולהקפיד על כל הנחיות משרד הבריאות ולפעול על פיהן".

אתמול פרסמנו כי כל אנשי הצוות של גני הילדים של הקיץ והצהרונים בקרית מוצקין נדרשו להיכנס לבידוד לאחר שהתברר כי אשת חינוך חלתה בקורונה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות