fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: חשודים בהפרת בידוד תקפו שוטרים

אלימות בימי קורונה: השנים שוטטו ברחוב, סירבו למסור פרטים לשוטרים ותקפו אותם. הם נלקחו לחקירה בתחנת זבולון. המשטרה: רואים בחומרה כל הפרה המסכנת את שלום הציבור ובריאותו
אלימות בימי קורונה: חשודים בהפרת בידוד תקפו שוטרים בקרית אתא
אלימות בימי קורונה: חשודים בהפרת בידוד תקפו שוטרים בקרית אתא

אלימות בימי קורונה: חשודים בהפרת בידוד תקפו שוטרים בקרית אתא.

בצוהרי היום, שבת, עוכבו לחקירה שני צעירים, תושבי קרית אתא, ששוטטו ברחוב וסירבו למסור פרטים לשוטרים שהגיעו אליהם במסגרת המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה. השניים, שתקפו את השוטרים, נלקחו לתחנת משטרת זבולון.

על פי התקנות לשעת חירום, חל איסור להתרחק יותר מ-100 מטרים מבית המגורים.

שוטרי סיור הבחינו בשניים ברחוב העצמאות בקרית אתא וחשדו כי הם עוברים על התקנות לשעת חירום.
הם ניגשו אליהם על מנת לקבל את הפרטים שלהם. על פי המידע הראשוני, השניים סירבו למסור את הפרטים שלהם, ירקו, קיללו ותקפו את השוטרים.

שוטרי הסיור הזעיקו תגבורת ולאחר שהשתלטו על שני החשודים הם נלקחו להמשך חקירה בתחנת זבולון. מהמשטרה נמסר, כי היא פועלת בכוחות מתוגברים לאכיפת ההגבלות ופרושה ברחבי העיר לבלימת התפשטות המגפה.
עוד נמסר, כי המשטרה רואה בחומרה כל הפרה המסכנת את שלום הציבור ובריאותו ותנהג באפס סבלנות נגד מי שיעז לתקוף שוטרים ולסכן את הציבור.

היזהרו מפייק ניוז

מהמשטרה נמסר, כי בשעה האחרונה מופץ ברשת סרטון המתעד מעצר של בחור בוואדי ניסנאס בחיפה, אולם הכותרת השגויה מציגה כי מדובר לכאורה באכיפת תקנות הקורונה תוך "עימותים" עם הסוחרים בשכונה.

מדובר בפרסום שגוי, לרבות ציוצים חובבנים של כתבים ושרשורים חסרי אחריות ברשת, שכן מדובר באכיפה מקצועית בתחום הפלילים במסגרתה נעצר תושב ואדי ניסנאס, לאחר שנמלט מהשוטרים על גבי אופנוע, ללא כל קשר לבתי עסק במקום או בעליהם. החשוד, תושב הוואדי, בשנות ה-20 לחייו, נעצר לחקירה בתחנת חיפה והאופנוע נתפס כראיה.

עוד נמסר: "משטרת ישראל אוכפת את ההגבלות החדשות בדרך סובלנית, מתחשבת ככל שניתן, עם עדיפות להסברה והנחיה. הציבור ממושמע ומפנים את החשיבות, כאשר אין לנו מטרה ליצור לחץ נוסף על האזרחים, אלא לטפח משמעת אזרחית שמצילה חיים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות