fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: תלמיד הישיבה התיכונית אובחן חיובי לקורונה. בית הספר נסגר

תלמיד שכבת ח' מהישיבה למדעים ואמנויות נמצא חיובי לבדיקת קורונה. בית הספר נסגר. צוותי ההוראה והמנהלה, כ-400 איש, ייכנסו לבידוד עד יום ראשון הקרוב. בשלב זה מתחילה החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות. ההורים יעודכנו בפרטים נוספים
קורונה בבית הספר היסודי נעורים בקרית ביאליק | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
קורונה בבית הספר היסודי נעורים בקרית ביאליק | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

קורונה במערכת החינוך בקרית אתא. משרד הבריאות הודיע כי תלמיד שכבת ח' בישיבה התיכונית למדעים ואמנויות בקרית אתא נמצא חיובי לבדיקת נגיף הקורונה. מנהל המחוז במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, הורה על סגירת בית הספר. התלמיד נבדק לאחר שהוריו נמצאו חיוביים לנגיף.

בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות בית הספר נסגר וצוותי משרד הבריאות מבצעים במהלך היום חקירה אפידמיולוגית במהלכה תקבע מידת החשיפה של התלמיד לצוותי ההוראה ולתלמידים נוספים בבית הספר.

ראש העירייה, יעקב פרץ, פנה אתמול, ראשון, בערב למשרד הבריאות בבקשה לבצע בדיקות לכל תלמידי בית הספר. במקביל נעשות במהלך היום עבודות חיטוי יסודיות בכל שטח בית הספר. העירייה קוראת לכל הציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות, להקפיד על עטיית מסכות ולשמור על היגיינה וריחוק חברתי.

הוחלט כי כל התלמידים בישיבה התיכונית, צוותי ההוראה והמנהלה, כ-400 איש, ייכנסו לבידוד עד יום ראשון הקרוב. בהתאם לדרישת ראש העירייה יבוצעו בדיקות לכל תלמידי ומורי בית הספר. הבדיקות יבוצעו באמצעות קופות החולים, אליהם שייכים הנבדקים. רשימות הועברו לקופות החולים.

על פי הנחיות משרד הבריאות, משפחות התלמידים והמורים אינם מחויבים בשלב זה בבידוד, אלא אם יפתחו תסמינים ובהתאם לתוצאות הבדיקות שיבוצעו בימים הקרובים.

בהודעה שנשלחה להורים על ידי הנהלת הישיבה התיכונית נמסר, כי בשלב זה מתחילה חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות וכי ההורים יעודכנו בפרטים נוספים עם התקדמות מהלך החקירה. "לאחר החקירה נודיע מתי יחזרו התלמידים ללמידה בבית הספר, ונעשה כל מאמץ שלא לפגוע במתכונות ובבגרויות של תלמידי י"א וי"ב" – הודיעה הנהלת בית הספר שנמצאת אנו בקשר מתמיד ורצוף עם נציגי משרד הבריאות ומשרד החינוך.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות