fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו:רצח בצהרי היום, גבר כבן 25 נורה למוות ברחוב מרדכי מקלף בצ'ק פוסט (וידאו)

אחמד עומריה מאיבטין, הוא הגבר(25) ששנמצא ירוי ברחוב מרדכי מקלף בצ'ק פוסט, מאמצי ההחייאה של צוותי הרפואה לא הועילו והוכרז על מותו במקום
זירת הרצח ברח' מקלף בצ'ק פוסט | צילום: איחוד הצלה

עם קבלת דיווח במוקדי מד"א ואיחוד הצלה על גבר פצוע ברחוב מקלף בצ'ק פוסט, הוזנקו למקום צוותי רפואה של איחוד הצלה ומד"א.

עם הגעת הצוותים הרפואיים למקום מצאו גבר כבן 25 שוכב על הכביש במצב אנוש, ללא הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות ירי, ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו לאור הפציעות הקשות שמהן סבל.

יעקב ויינשטיין חובש איחוד הצלה מסר: "הייתי במקום עבודתי שבסמוך ויצאתי להעניק לו סיוע ראשוני תוך ביצוע פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

אחמד עומריה מאיבטין הוא הנרצח ברח' מקלף בצ'ק פוסט | באדיבות עמאר אסאדי

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א משה רוזנטל סיפר: "הגבר שכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות חודרות בגופו. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה, פינו את הזירה מסקרנים והחלו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים ע"י חוקרי המדור לזיהוי פלילי במסגרת חקירה שנפתחה, הרקע ונסיבות המקרה בבדיקה.

בהמשך התגלה רכב שקרוב לוודאי שימש את הרוצחים ברח' מקלף בצ'ק פוסט עולה באש באזור מיוער.

מפרטים נוספים שקבלנו, מסתבר שאחמד עומריה נהג במשאית ברחוב מקלף, כאשר עקפה אותו מכונית פרטית שיושביה פתחו באש מנשק אוטומטי ולא הותירו לנהג סיכוי.

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות