fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צילם ילדים בעירום: אח מביה"ח רמב"ם הודה והורשע בעבירות מין ופדופיליה

משרד הבריאות מודיע כי רישיונו של האח אורן חננייב, בן ה-30 מקרית ים, נשלל לצמיתות לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות – מעשה מגונה שלא בהסכמה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, וכן, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין
בית חולים רמב"ם | צילום קים לוי
בית חולים רמב"ם | צילום קים לוי

רישיונו של האח אורן חננייב לעסוק בסיעוד נשלל היום (ג') לצמיתות לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות.

לפי כתב האישום, חננייב החזיק 14 אלף סרטונים של ילדים ונערים בעירום וגם צילם איברים של חולה בעודה מורדמת לקראת ניתוח. מלבד זאת, הוא צילם ילד בן 4 בעודו עירום לאחר מקלחת. הוא נשלח למאסר של שנה וחצי במסגרת הסדר טיעון.

משרד הבריאות מודיע כי בהמלצת ועדת המשמעת של משרד הבריאות, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר ספי מנדלוביץ, החליט על שלילת רישיונו של האח אורן חננייב מלעסוק בסיעוד. נגד חננייב, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות מין חמורות, הוגשה קובלנה מטעם משרד הבריאות בגין מעשים חמורים אלו.

התובע המשמעתי של משרד הבריאות, עו"ד תומר דגני, הגיש בחודש יולי בשנה שעברה קובלנה נגד מר חננייב שהועסק כאח בחדרי ניתוח בבית חולים רמב"ם בחיפה. לצד זאת ובמקביל, מרצה חננייב 18 חודשי מאסר בפועל לאחר שהודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בעבירות מין חמורות – מעשה מגונה שלא בהסכמה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, וכן, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

משרד הבריאות פנה לכל מי שנפגע או הוטרד על רקע מיני והזכיר כי ניתן לפנות לממונים על הטרדות מיניות בארגונים השונים ו/או לממונה במשרד הבריאות על תחום ההטרדות המיניות על ידי מטפלים בנציבות קבילות הציבור למקצועות הרפואה בקישור הבא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות