fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרות מצלמות אבטחה יותקנו במקומות ציבוריים

על מנת למנוע את תופעת הוונדליזם ולהגביר את תחושת הביטחון, עיריית קרית אתא מתקינה עשרות מצלמות אבטחה ומערכות כריזה
מצלמת אבטחה
מצלמת אבטחה (צילום: פנתרמדיה)

בימים אלה מתקינה עיריית קרית אתא כ- 60 מצלמות אבטחה חדשות בגני המשחקים הציבוריים בעיר במטרה להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר, למנוע מפגעים ורעש. עלות הפרויק כ-1.4 מיליון שקלים.

תופעת הוונדליזם הפכה מזמן להיות חלק מחיי השגרה בכל רשות מקומית ומקורה בבני נוער חסרי מעש שמסתובבים בשעות הלילה, בעיקר בתקופת החופשות, בגנים ציבוריים, פעמים רבות כשהם שותים אלכוהול. בתקופת החופשות נרשמת עלייה חדה בנזקים שגורמים בני הנוער למתקני משחקים ורכוש ציבורי והרשויות המקומיות נאלצות להוציא סכומי כסף גדולים על מנת לתקן את הנזקים.

מערך מצלמות האבטחה של עיריית קרית אתא כולל היום 135 מצלמות אבטחה שכבר פועלות ברחבי העיר ואליהן יצטרפו עוד שישים מצלמות אבטחה חדשות. התקנת המצלמות מתבצעת במסגרת שלל פעילויות האכיפה המתבצעות בעיר בהתאם לתכנית עבודה משותפת עם המשטרה הכוללת בין היתר את הגברת האכיפה הוספת ניידות ופקחים, סיורים רגליים והרחבת פעילות סיירת ההורים.

מעיריית קרית אתא נמסר: "העירייה פועלת להעלאת הביטחון האישי של התושבים במרחבים הציבוריים כאשר פעילות זו הינה נדבך נוסף בשמירה על איכות החיים של תושבי העיר. מנתוני המשטרה נמסר כי בשנים האחרונות חלה ירידה משמעותית בתופעות של רעש וונדליזם במיוחד בגנים הציבוריים בעיר".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות