fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצוב: דובר עיריית קרית ים נתי זילברמן הלך לעולמו

נתי זילברמן היה מאושפז בחודש האחרון בבית החולים בני ציון והתמודד עם מחלה קשה שתקפה אותו בפתאומיות. בן 59 במותו. הוא הותיר אחריו אחות ציפי, ושתי בנות, תילתן ורותם
נתי זילברמן ז"ל
נתי זילברמן ז"ל

דובר עיריית קרית ים נתי זילברמן, נפטר, הערב, מוצאי שבת, בבית החולים בני ציון, שבו היה מאושפז בחודש האחרון לאחר שלקה במחלה קשה. בן 59 במותו.

נתי זילברמן היה עיתונאי במשך שנים ארוכות, בין היתר שימש עורך מקומוני "לב העיר" והיה כתב של קול ישראל. בתפקידו האחרון כדובר עיריית קרית ים שימש במשך 17 שנים. הוא הותיר אחריו אחות ציפי, ושתי בנות, תילתן ורותם.

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור ספד לנתי זילברמן: "נתי, חוץ מזה שהיה דובר מקצועי שמוערך על ידי כל גורמי התקשורת, הוא היה חבר לעבודה, חבר נפש, איש נאמן שעבד 17 שנה כדובר עיריית קרית ים, גם עם ראש העירייה הקודם שמואל סיסו. הפרידה מנתי קשה וכואבת. אבידה גדולה לעיר, ולי באופן אישי אבידה של חבר טוב ונאמן, יהי זכרו ברוך".

איגוד הדוברים הוציא את ההודעה הבאה: "איגוד הדוברים מרכין ראש. בצער גדול מאד אני מודיע על פטירתו של חברנו נתי זילברמן דובר עיריית קרית ים, אשר הלך לעולמו לפני זמן קצר בבית החולים בני ציון.
בחודש האחרון התמודד נתי בגבורה במחלה קשה שתקפה אותו בפתאומיות. הוא נלחם על חייו כארי.
דווקא כשנדמה היה השבוע כי מצבו משתפר, התדרדר המצב ביום שישי לפנות בוקר.
הערב נכנע גופו.
נתי היה עיתונאי שנים ארוכות, ושימש שנים רבות דובר עיריית קריית ים. בתפקידו זה סייע רבות לכלל העיתונאים.
הפרידה מנתי זילברמן קשה וכואבת".
על מועד ההלוויה תבוא הודעה.
יהי זכרו ברוך לעד.

יש לכם סיפור כתבו לי: merysadik@gmail.com

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות