fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עושים כבוד ללוחמי השריון: ערב הוקרה ל-1,200 חיילי צה"ל מגדוד 363

באירוע המרגש נכח גם המג"ד אסף אילן, שנפצע קשה בקרב בחאן יונס, והגיע ישירות ממחלקת השיקום בבית החולים כדי לפגוש לראשונה את פקודיו מאז הפציעה
ד"ר להבית אקרמן מפנקת את נשות המילואימניקים בטיפולי יופי צילום: אסף לוי

ערב הוקרה והצדעה נערך באמפי ווהל, באוניברסיטת בר אילן, לכ-1,200 לוחמים מגדוד שריון של חטיבת  636, אשר יצאו מלחימה ממושכת בעזה, שם איבדו כמה מחבריהם.

באירוע השתתף גם המג"ד אסף אילן, אשר נפצע קשה במהלך קרב מול מחבלים בחאן יונס, והגיע ישירות ממחלקת השיקום בבית החולים, ופגש לראשונה את חייליו ופקודיו מאז הפציעה הקשה.

האירוע התקיים יחד עם בני משפחותיהם של הלוחמים, שנהנו ממגוון דוכני מזון ודוכני מזון של סוגי אוכל שונים, לצד עמדות שהציעו בילוי ופנאי: עמדות יצירה לילדים לפורים, עמדות מסג' ושיאצו ועוד.

כמו כן, נהנו הלוחמים ובני משפחותיהם מעמדת אתנחתא מפנקת שכללה טיפולי פנים, טיפולי עור  ואסתטיקה שלד"ר להבית אקרמן, שהגיעה עם הצוות המקצועי שלה כחלק ממיזם שהקימה במהלך הלחימה: 'קליניקה על גלגלים'. ד"ר אקרמן גם העניקה ללוחמים ערכת מוצרי טיפוח לשימוש בשטח.

ד"ר אקרמן: "אני שמחה שהצלחתי לגייס את צוות העובדים שלי משלוש הקליניקות, לערב מרגש שכזה. הצלחנו לפנק עשרות חיילים שעבורם זו היתה אתנחתא אמיתית אחרי לחימה ממושכת. זו התחנה החמישית בה אנחנו לוקחים חלק למען לוחמות ולוחמי צה"ל במלחמה זו. אני נרגשת כשאני פוגשת את הלוחמים שעושים הכל למען המדינה, בחזית. בזכותם אנחנו מצליחים להמשיך לנהל שגרה כלשהי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות