fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי חברת "פריניב" התאגדו בהסתדרות החדשה

עובדי החברה, המתמחה בפיתוח וייצור מיצים טבעיים בחרו בהסתדרות החדשה כארגונם היציג. יו"ר ועד הפעולה בפריניב: "אנחנו שמחים וגאים להצטרף למשפחת ההסתדרות"
מצאו בית. עובדי פריניב ונציגי ההסתדרות החדשה צילום: ההסתדרות החדשה

ההסתדרות החדשה נבחרה להיות ארגונם היציג של עובדי חברת "פריניב" – זאת לאחר שהחברה, המעסיקה עשרות עובדים, השלימה את מהלך ההתאגדות. המהלך נרקם ויצא לפועל לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולדאוג לביטחונם התעסוקתי. בסיום מבצע ההתאגדות, פנה מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר, למנכ"ל חברת פריניב, עידו יניב, בבקשה לקבוע מועד לפגישת התנעת משא ומתן, במטרה להגיע להסכם קיבוצי ראשון בחברה.

מפעל חברת פריניב שהוקמה לפני שלושה עשורים, ממוקם באזור התעשייה מבואות הגלבוע. החברה מעסיקה עשרות עובדים, ומתמחה בפיתוח וייצור מיצים, תרכיזים ונקטרים טבעיים המשווקים לשווקים הקמעונאים והמוסדיים.

מהלך ההתאגדות נוהל על ידי האגף להתאגדות עובדים בראשות עמיחי סטינגר, ובשיתוף מרחב העמקים בראשות יו"ר המרחב כנרת נחמן-שלו.

יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו: "ברכות לעובדי פריניב על הצטרפותם לבית של העובדים בישראל. אנו בטוחים כי מהלך ההתאגדות יחזק את העובדים והחברה גם יחד. תודה לעובדי מרחב העמקים ועובדי האגף להתאגדות עובדים שסייעו למהלך המוצלח. ההסתדרות ככלל והאיגוד בפרט יעמדו לצד העובדים בכל עת".

יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות, כנרת נחמן-שלו: "אני מברכת את עובדי פריניב על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות. אני סמוכה ובטוחה כי התאגדותם תביא שינוי חיובי ומשמעותי עבורם במישורים רבים, וכך גם לחברה ותוצאותיה. תודה רבה לעובדות ועובדי מרחב העמקים ואגף ההתאגדות על עבודתם הנפלאה יחד עם ועד הפעולה".

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר: "דווקא בעת הזו חשוב לספק לעובד הישראלי ביטחון תעסוקתי וכלכלי, ואני שמח וגאה שעובדיה החרוצים של פריניב נתנו את אמונם בהסתדרות. נעבוד קשה, בשיתוף פעולה וביחד נגיע לתוצאות שירצו ויספקו הן את עובדי החברה והן את מנהליה".

יו"ר ועד הפעולה בפריניב, אלון טרומן: "כל אחד ואחת מאתנו גאה ושמח על ההצטרפות למשפחת ההסתדרות. יחד נפעל למען הגעה להסכם קיבוצי שבד בבד ייטיב עם עובדיה המסורים של החברה, וימנף את הישגיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות