fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפסל לנהיגה ונתפס נוהג במהירות חריגה תחת השפעת אלכוהול

בפעילות של אגף התנועה נתפס הנהג כשבגופו כמות גדולה פי ארבעה של אלכוהול והוא אינו מורשה לנהוג
מהירות מופרזת ואלכוהול. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי אגף התנועה עצרו נהג תושב קריית אתא בן 31 נוהג בפסילה של בית משפט, במהירות חריגה של 174 קמ"ש ובהשפעת אלכוהול בכמות העולה פי ארבעה מהמותר. התברר כי הוא פסול לנהיגה מזה 11 שנים.

בלילה שבין חמישי לשישי, בעת פעילות אכיפה ממוקדת על כביש 2 באזור נתניה, נקלט באמצעות מכשיר הממל"ז רכב פרטי שנע במהירות 174 קמ"ש בקטע כביש שבו מותרת מהירות מירבית של 90 קמ"ש. נהג הרכב נעצר ומיד עלה חשד לנהיגה בהשפעת אלכוהול עקב ריח חזק של אלכוהול שנידף מפיו.

בבדיקת הינשוף התברר כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות העולה פי ארבעה מהמותר (1029 מ"ג). בנוסף, נמצא כי רישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 2009 והוא פסול לנהיגה עי בית המשפט. הנ"ל נעצר ונלקח לחקירה לאחר שרכבו הושבת למשך 30 ימים. בתום החקירה הנהג הובא בפני בית משפט שהחליט להשאירו במעצר עד יום ראשון הקרוב לדיון נוסף בעניינו.

מאגף התנועה נמסר כי פעילות האכיפה מגבירה את הביטחון בכבישים, מייצרת הרתעה נגד מפרי החוק, ומגדילה את הסיכויים לתפוס ולהעמיד לדין את עברייני התנועה.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות הקליקו כאן *לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות