fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלך לעולמו רשף אורי צ'ובוטרו, דובר תחנת חיפה של כבאות והצלה

אורי צ'ובוטרו נפטר לפנות בוקר לאחר מאבק קשה ועיקש במחלת הסרטן. הוא יובא למנוחות ב-15:30 בבית העלמין בקרית טבעון. לא תותר כניסה לבית העלמין עד לסיום ההלוויה
אורי צ'ובוטרו ז"ל | צילום: דורון גולן

אבל כבד בכבאות והצלה. רשף אורי צ'ובוטרו, קצין הגנה מאש ודובר תחנת חיפה – מחוז חוף, הלך לעולמו לפנות בוקר לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן. בן 47 במותו.

צ'ובוטרו החל את דרכו כלוחם אש באיגוד ערים לשירותי כבאות חיפה במאי 1998. בהמשך עלה בסולם הדרגות והתפקידים כמפקד צוות מבצעי. עם החלת הרפורמה ומעבר מהאיגודים לכבאות והצלה לישראל בשנת 2013, התמנה לדובר תחנת חיפה – מחוז חוף בנוסף על תפקידו. בהמשך התקדם ונבחר לקצין במדור הגנה מאש.

צ'ובוטרו אהב את מקצוע הכבאות בכל רמ"ח איבריו, הקדיש חלק ניכר מחייו לאיסוף חומרים ושימור מורשת הכבאות. הואי עמל ותיעד את החומרים שאסף עד יומו האחרון. כדובר, נכח צ'ובטרו באירועים הגדולים אשר פקדו את תחנת חיפה בשנים האחרונות כמו אירועי "באש ובמים" בעיר חיפה בנובמבר 2016. הוא היה גורם מרכזי בקשר בין אזרחי העיר ללוחמי האש, ובזכות דיווחיו ממוקדי האירוע ניצלו חיי אדם.

הלווייתו של אורי צ'ובוטרו תיערך היום בשעה 15:30 בבית העלמין בקריית טבעון, אך לא תותר כניסה לבית העלמין עד לסיום ההלוויה.

קודם לכן, בשעה 14:00 יתקיים טקס בתחנה האזורית חיפה, אך לא תותר הכניסה לתחנה בשל מגבלות הקורונה והנחיות משרד הבריאות. הטקס ישודר לייב בקבוצת הפייסבוק של המחוז.

בשעה 15:00 תצא שיירת רכבים מתחנת חיפה לבית העלמין בקרית טבעון. ניתן יהיה ללוות את השיירה מחוץ לכותלי התחנה עד הכניסה לבית העלמין.

אורי צ'ובוטרו הותיר אחריו אישה, ליאת, ושלושה בנים – דניאל, בן וליאור.

לינק לשידור הטקס בזום

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות