fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית אתא שעל פי החשד פרץ לדירה נתפס עם הרכוש הגנוב בידיו

בעת מעצרו של החשוד, נתפסו ברשותו תכשיטים רבים ורכוש נוסף הקושר אותו למיוחס לו. הוא הובא לבית משפט השלום בחיפה, שהאריך את מעצרו ביומיים נוספים
התכשיטים הגנובים | צילום: דוברות המשטרה
התכשיטים הגנובים | צילום: דוברות המשטרה

הפורץ נתפס עם הרכוש הגנוב. בפעילות סמויה של משטרת זבולון באזור הקריות, נעצר תושב קרית אתא, שעל פי החשד פרץ לדירה, כשהרכוש הגנוב בידיו.

במסגרת אכיפה סמויה של בלשי משטרת זבולון באזור הקריות, ביצעו אמש, ראשון, בלשי התחנה תצפית ומעקב, במסגרתם עצרו את תושב קרית אתא, בשנות ה-40 לחייו, כשברשותו רכוש שעל פי החשד גנב בהתפרצות שביצע בקרית מוצקין. בעת מעצרו של החשוד, נתפסו ברשותו תכשיטים רבים ורכוש נוסף הקושר אותו למיוחס לו. הוא הובא לבית משפט השלום בחיפה, שהאריך את מעצרו ביומיים נוספים.

היום, שני, הגישה התביעה המשטרתית הצהרת תובע נגד תושב קרית ביאליק, בחשד שפרץ למספר כלי רכב בעיר וגרם לנזקים. המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת דיווח במוקד 100 בזמן אמת, בדבר ביצוע התפרצויות וגרימת נזק למספר כלי רכב באזור הקריות.

עם קבלת הדיווח פתחו שוטרי תחנת זבולון בסריקות, במהלכן איתרו מספר כלי רכב שנפרצו ואף נגרם להם נזק, ועצרו את תושב קרית ביאליק, בן 22, בחשד שביצע את המעשים. מעצרוהוארך מעת לעת, והבוקר הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות