fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נסע לדרום כדי לחפש עבודה כמאבטח וניצל בנס מהתופת במסיבת הטבע (וידאו)

ארתור קניץ' הבוקר ברמב"ם | צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

מאז החלה המלחמה בדרום, רמב"ם קלט פצועים שהגיעו מהשטח. חלקם הגדול חיילים, חלקם אזרחים.

בין הפצועים שהגיעו אל המרכז הרפואי, היה גם ארתור קניץ', בן 58, מקרית ביאליק, אשר מצא את עצמו באחד האירועים המרכזים של המערכה הזו בגלל עבודתו.

קניץ', מאבטח אשר נותר ללא עבודה, נעתר לפניה של חברו לפני כמה ימים ויצא אל הדרום כדי לאבטח את מסיבת הטבע בה מצאו רבים את מותם.

"פתאום התחילו לעוף טילים מעל הראש", משחזר קניץ', "בחיים לא ראיתי משהו כזה. ניסינו להזיז את המשתתפים הצידה, אבל הם העדיפו לחגוג. זמן קצר אחר כך התחילו יריות. הם היו בכל מקום. התחלנו לרוץ. נפצעתי ברגל. פתאום ראינו טנק והחיילים שם חבשו לי את הרגל. ביחד כולנו המשכנו לזוז כל הזמן, עם החיילים. אחר כך ראינו עוד חיילים ושוטרים שהם הוציאו אותנו משם. היינו שם המון שעות. עד עכשיו אני לא מאמין למה שראיתי. הם לא הפסיקו לירות", הוא אומר ומודה לכל מי שהיה שם וחילץ אותו מהתופת. קניץ' שנפצע ברגלו, טופל בסורוקה ולאחר מכן הועבר לרמב"ם.

במהלך הבוקר פגש קניץ' את חה"כ רם בן ברק (מפלגת יש עתיד), אשר הגיע לביקור ברמב"ם. בן ברק סייר בבית החולים התת-קרקעי שמוכשר בימים אלה ונערך לתרחיש איום מצפון. בהמשך ביקר חה"כ מספר פצועים המאושפזים במחלקות השונות במרכז הרפואי.

כמי שראה את המוות מול עיניו, לקניץ' יש מסר ברור למקבלי ההחלטות ולעם ישראל: "עכשיו אנחנו צריכים להוציא את מי שנמצא בעזה. ואחר כך פשוט למחוק את הכל. לא להשאיר שם כלום. שלא יקרה עוד פעם. חברים – אנחנו חזקים ואנחנו ננצח. חייבים להיות מאוחדים ומלוכדים. רק ככה ננצח".

ארתור קניץ' מספר על שחווה (צפו):

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות