fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסיון הרצח בחודש שעבר בקרית ים: בגלל חוב של 1000 שקלים

הבוקר הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד יריב טלוי, בן 25, שעבד כמאבטח ברכבת ישראל בגין ניסיון הרצח של יעקב מרשנסקי ברחוב שפירא בקרית ים בחודש שעבר
אקדח | צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
אקדח | צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום, שישי, כתב אישום נגד יריב טלוי, 25, שעבד כמאבטח ברכבת ישראל, המואשם בניסיון הרצח של יעקב מרשנסקי ברחוב שפירא בקרית ים בתחילת החודש שעבר. הרקע לניסיון הרצח הוא חוב כספי בסך 1000 שקלים.

מכתב האישום עולה, כי מרשנסקי מאורס לקרובת משפחה של קטין שטרם הגיע לגיל 18. בין אדם בשם מיכאל פסטובסקי, שהוא חברו של הנאשם יריב טלוי, לקטין התגלע סכסוך על רקע חוב כספי בסך 1000 שקלים. פסטובסקי והקטין נפגשו ביום שבת בתחילת חודש ספטמבר האחרון והתפתח ביניהם ויכוח סביב החוב הכספי.

עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ
עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ

כמה שעות לאחר מכן, כך מגולל כתב האישום, אסף טלוי את פסטובסקי על הקטנוע שלו והם הצטיידו באלת עץ וגרזן. מעט לאחר השעה 20:00 הם הבחינו במרשנסקי שנהג ברכבו ברחוב שפירא בעיר. פסטובסקי ניפץ את חלון מושב הנהג באמצעות האלה, ואילו טלוי, על פי כתב האישום, כיוון את אקדחו לראשו של מרשנסקי וירה בו ירייה אחת מטווח קצר. מיד לאחר מכן הוא  נמלט מהמקום על הקטנוע וכעבר זמן קצר נעצר על ידי משטרת זבולון.

מרשנסקי פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם הוא עדיין מאושפז במצב קשה מאוד, מחוסר הכרה ומונשם.

סנגורו של טלוי, עו"ד תומר נווה, מסר: "רק לאחר לימוד חומר הראיות נגיב בצורה מסודרת".

טלוי מואשם בניסיון רצח וחבלה חמורה. בין הממצאים שנמצאים בידי המשטרה יש סרטון וידאו המתעד את האירוע, צילומי מצלמות אבטחה, ממצאי דנ"א וממצאי זיהוי פלילי הקושרים את האקדח של טלוי לממצאים בשטח.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות