fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרפאת ילדים חדשה נפתחה בכללית קרית ים

בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי שואפים תמיד להקל על המטופלים ולהנגיש להם את השירותים הרפואיים. בהתאם לזאת, בימים אלו נפתחת מרפאה עצמאית חדשה לרפואת ילדים בשכונת סביוני ים בקרית ים. השירות ניתן על ידי ד"ר גנאדי גייסמן, מומחה ברפואת ילדים.
ד"ר גנאדי גייסמן, מומחה ברפואת ילדים | צילום: דוברות כללית

בימים אלו נפתחת מרפאה עצמאית חדשה לרפואת ילדים בשכונת סביוני ים בקרית ים. השירות ניתן על ידי ד"ר גנאדי גייסמן, מומחה ברפואת ילדים.

ד"ר גייסמן (51), נשוי + 2, מתגורר בקרית ים. את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטה באוקראינה, תואר שני בניהול מערכות בריאות עשה באוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, הוא בעל התמחות ברפואת ילדים וברפואה פיזיקלית ושיקום. ד"ר גייסמן היה בשירות קבע כ-16 שנים בתפקידים בכירים בחיל הרפואה והיום הוא מנהל היחידה לשיקום ילדים בבית חולים רמב"ם.

במהלך השנים למד קורסים רבים, ביניהם: רפואה סינית במכון וינגייט, קורסים של החייאת ילדים וסדציה, נאמן כאב, טיפול בכאב ועוד.

"אני מאמין שרפואה זו שליחות. אני מאוד אוהב את המקצוע שלי, אין אושר גדול יותר מלראות ילד מחלים ומבריא. אני מרגיש שבכללית אני יכול לממש את שאיפותיי המקצועיות" מספר ד"ר גייסמן.

המרפאה החדשה היא מרפאה שכונתית עם אווירה משפחתית. בנוסף, ליד המרפאה נמצא בית מרקחת של כללית, מה שיקל על המטופלים, שלא יצטרכו לנסוע על מנת לרכוש תרופות.

"התכנון לעתיד הוא להביא רופא משפחה ובכך להנגיש למטופלי כללית בסביוני ים את הרפואה לכל המשפחה, קרוב לביתם" מסכם ד"ר גייסמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות