fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקס נחמני מקרית מוצקין הוא ההרוג בתאונה הקטלנית היום בצומת צבר

נחמני הוא דמות מוכרת מאוד בקרית מוצקין. הוא היה עובד עירייה מסור במשך שנים רבות, הקים את חדר הכושר הראשון בקריות ולעד ייזכר כמאמן השחייה של ילדי העיר בשנות ה-80
מקס נחמני ז"ל
מקס נחמני ז"ל

מרדכי (מקס) נחמני, 80, מקרית מוצקין הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית היום, חמישי, בצהריים בצומת צבר.

נחמני הוא דמות מוכרת מאוד בקרית מוצקין. הוא היה עובד עירייה מסור במשך שנים רבות, הקים את חדר הכושר הראשון בקריות ולעד ייזכר כמאמן השחייה של ילדי העיר בשנות ה-80.

ראש העירייה, חיים צורי, שקיבל את הבשורה הקשה על מותו של נחמני, הביע את צערו הכבד והשתתפותו באבלה של המשפחה. יהי זכרו ברוך.

היום בצהריים אירועה תאונת דרכים בצומת צבר שבה היו מעורבים רכב פרטי ושני קטנועים. מרדכי (מקס) נחמני רכב על אחד הקטנועים ונפצע באורח אנוש. בבית החולים רמב"ם נקבע מותו.

חובש בכיר במד"א איתי מזור, דיווח מזירת התאונה הקטלנית בצומת צבר: "מדובר בתאונה בין שני אופנועים ורכב פרטי. רוכב אופנוע, שכב מספר מטרים מהאופנוע כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים, חבישות ועצירת דימומים, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. שני פצועים נוספים טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבם קל".

תומר דנינו, חובש איחוד הצלה, דיווח: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני קטנועים ורכב. בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לרוכב קטנוע שנפצע קשה, לרוכב קטנוע שנפצע קל, ולשתי נשים מהרכב שנפצעו באורח קל".

מחקירה ראשונית של התאונה עולה החשד כי נהגת הרכב הפרטי, 43, תושבת ג'דיידה-מכר, פגעה בשני הקטנועים.

 

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות