fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אל"מ שלומי בן מוחה מקרית אתא מונה למפקד חטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף

אל"מ שלומי בן מוחה מקרית אתא התחיל את דרכו כקצין אג"מ ובתפקידו החדש הוא מחליף את אל"מ יוסי פינטו. "אני גאה ונרגש לקבל את הפיקוד על חטיבת החילוץ וההדרכה", הוא אמר בטקס
אל"מ שלומי בן מוחה בטקס | צילום: דובר צה"ל
אל"מ שלומי בן מוחה בטקס | צילום: דובר צה"ל

בטקס שנערך בבא"ח העורף זיקים, מונה אל"מ שלומי בן מוחה מקרית אתא, למפקד חטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף. הטקס נערך במעמד מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, ראש מטה הפיקוד, תא"ל איציק בר, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

אל"מ שלומי בן מוחה החליף בתפקידו את אל"מ יוסי פינטו, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות וצפוי לשרת כנספח הצבאי ביוון.

בדברי הפרידה אמר פינטו: ״כשברקע קולות התרעה ורעמי נפילות, ראיתי אתכם מקצוענים אמיתיים, חדים ומהירים ראשונים בכל אירוע, מושיטים יד לעזרה ולסיוע. במשימת ההגנה ביהודה ושומרון, בפטרול גבעות אפרים, בסיור ברחבי בנימין, במעצר בסמטאות העיר והכפר ובהגנה על גבולה הדרומי של המדינה, בלילות אינסוף של פעילות מבצעית ומשימה, הייתם מופת של מקצוענות, צניעות והצלחה. כך גם במבצע 'קרן אור' לסיוע בהתמודדות עם נגיף קורונה, הייתם אתם, מפקדי ולוחמי החטיבה, ראשונים למשימה. שבועות ארוכים, מאות רבות של חיילים, מכל מקום שבו נשמעה הקריאה הייתם אתם אנשי החטיבה. 'מלאכים בכתום' כך שוב ושוב ובקולי קולות, נשמעה הקריאה מן הבתים והחצרות".

בן מוחה אמר בטקס: ״לפני יותר מעשור, כאשר שירתי כקצין אג"ם בחטיבה המרחבית אפרים, הייתי שותף להפעלתו של גדוד מבצעי חדש בנוף של אוגדת יהודה ושומרון, ובתוך כך הייתי עד להתהוותו של הגדוד הסדיר הראשון שחבש כומתה כתומה לראשו – גדוד שחר. התאהבתי באשר ראיתי, ולימים הייתי מפקדו השני של הגדוד ובכך הונחה רגלי במערך החילוץ של פיקוד העורף. היום, בחלוף עשור, אני ניצב כאן בפניכם, גאה ונרגש לקבל את הפיקוד על חטיבת החילוץ וההדרכה, המאגדת בתוכה שמונה גופי ביצוע מהטובים ביותר בצה"ל; ארבעה גדודים מבצעיים, בסיס אימונים חטיבתי, ענף אימון יחידות, בית ספר למקצועות ומפקדה חטיבתית. התהליכים המקצועיים, המבצעיים וההדרכתיים שקרו בשנים האחרונות הם פועל יוצא של מיטב האנשים ששירתו ועודם משרתים בחטיבה ששמה לה את ערך המצוינות כסמן ימני".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות