fbpx

מפגש ייחודי של התעשייה האווירית לטובת עובדות ועובדים דרוזים לרגל חג הקורבן

התעשייה האווירית קיימה מפגש ייחודי בהשתתפות עשרות תושבים דרוזים, במטרה להגדיל את מספר העובדים מהעדה בהתאם ליעד האסטרטגי של החברה. אירוע הגיוס מתווסף למגוון פעילויות שמקיימת התעשייה האווירית לטובת עובדות ועובדים דרוזים לרגל חג הקורבן
מפגש ייחודי של התעשייה האווירית לטובת עובדות ועובדים דרוזים לרגל חג הקורבן | צילום: התעשייה האווירית

עשרות תושבים דרוזים מאזור הצפון, הגיעו בשבוע האחרון למפגש יחודי (מיט-אפ) בדליית אל כרמל, שיזם וארגן מרכז גיוס וקריירה בתעשייה האווירית במטרה לגייס לחברה עובדות ועובדים חדשים מהעדה הדרוזית.
האירוע הינו חלק מהחלטה של דירקטוריון התעשייה האווירית ושל ועדת ממשל תאגידי וקידום אוכלוסיות מגוונות בראשות עו"ד מהא מנצור עלי, להרחיב את פעילות התעשייה האווירית בצפון ובדרום הארץ ולהגדיל את מספר העובדים מקרב בנות ובני העדה הדרוזית, כמו גם מאוכלוסיות מגוונות נוספות.

במהלך הערב התקיימה הרצאה של סגן מנהל חטיבת כלי טייס צבאיים אשר סיפר על הטכנולוגיה מאחורי מערכות כלי טיס בלתי מאוישים והנוכחים נחשפו לפעילות החברה ושמעו על המערכות אשר לקחו חלק פעיל במלחמת חרבות ברזל.
בהמשך, הוצגו לנוכחים מגוון משרות שהתעשייה האווירית מציעה במגוון רחב של דיסיפלינות כולל מהנדסים מתחומים שונים, טכנאים, הנדסאים, תפקידי מטה ועוד.

עו"ד מהא מנצור עלי*, חברת דירקטוריון התעשייה האווירית: בימים אלו אנו פועלים להקמת מרכזי עבודה של התעשייה האווירית בצפון על מנת להרחיב את מעגל העובדים ולאפשר לעובדים ולעובדות תושבי הצפון, מקום עבודה קרוב לבית.
אירוע הגיוס שיועד לבני העדה הדרוזית, מהווה דוגמא לחשיבות החיבור בין אנשי מקצוע מופלאים לטכנולוגיה, למערכות וכלי הטיס הבלתי מאויישים העומדים בחזית הטכנולוגיה העולמית. הכלים והמערכות הם לא מאויישים אבל הפיתוחים, ההישגים, ההצלחות וההגנה על המדינה הם כולם ייציר אנוש – כולם פאר התעשייה האווירית ועובדיה שאני גאה מאד להיות מבין חברי מועצת המנהלים שלה. מאז תחילת כהונתי, שקדתי על החיבור בין החברה לדרום ולצפון ולבניה המוכשרים ואמיצי הלב של העדה הדרוזית, מהנדסים ומהנדסות, מטובי העובדים המוכשרים וכמו בשירותם בצה"ל כך גם בעבודתם הטכנולוגית – מסייעים בייצורה והגנתה של המדינה".

מפגש ייחודי של התעשייה האווירית לטובת עובדות ועובדים דרוזים לרגל חג הקורבן | צילום: התעשייה האווירית

ניר רייס, סמנכ"ל ההון האנושי בתעשייה האווירית": אירוע הגיוס הינו חלק ממגוון פעילויות ומתכנית רב שנתית ויעד אסטרטגי, שהציבה התעשייה האווירית, לקלוט לשורותיה מגוון אוכלוסיות בחברה הישראלית, כך שייצוגם בחברה יהיה באופן ראוי. התעשייה האווירית משקיעה משאבים רבים על מנת לחשוף בפני עובדות ועובדים פוטנציאליים מהעדה הדרוזית, את מגוון המשרות האיכותי שלנו ואת פעילות החברה שנמצאת בחוד החנית של הטכנולוגיה העולמית, שמציעה מקום עבודה עם משמעות לאומית וחוסן תעסוקתי".

באירוע לקחו חלק עובדי התעשייה האווירית מישובי הדרוזים בצפון, שסיפרו מחוויה אישית על מקום עבודה משמעותי ומרתק אשר מקיים קו הסעה ייעודי לעובדי התעשייה האווירית בכל יום מדליית אל כרמל לקמפוס החברה בנתב"ג.
עוד בין הנוכחים שהגיעו – ראש מועצת דליית אל כרמל, רפיק חלבי, נציג משרד הביטחון שאחראי על ליווי המשוחררים מהמגזר הדרוזי, מנהלי מרכז ריאן, מייסד המרכז לחדשנות לחייל הדרוזי בעוספיא ומנהלי 'פרויקט הכרם', שת"פ של התעשייה האווירית עם משרד הביטחון בפרויקט המכשיר נשים דרוזיות לעסוק בתחומי טכנולוגיה המתקדמים.

בנוסף, ולרגל חג הקורבן, התעשייה האווירית מקיימת במהלך יוני, מגוון פעילויות ייחודיות, ביניהן – יום משפחות עבור עובדות ועובדי התעשייה האווירית מהמגזר הדרוזי, אשר יכלול מפגש וארוחה חגיגית עם חברי הדירקטוריון והנהלת החברה, סיור בקמפוס נתב"ג, הרצאה והיכרות עם מגוון תחומי הפעילות של החברה ועוד.
כמו כן, כמדי שנה, יתקיים בחברה שבוע הגיוון והכללה, אשר יחשוף בפני אלפי עובדי החברה, את תרומתם של עובדים ועובדות מכלל גווני החברה הישראלית, כולל מהמגזר הדרוזי. בין הפעילויות שיתקיימו במהלך השבוע – הרצאות לעובדים ובני משפחתם, יום מגוון בחדרי האוכל בקמפוסים השונים, כנס מיוחד לעובדים שהם הורים לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות