fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מערכת החינוך בקרית ביאליק פתחה את שנת הלימודים

עיריית קרית ביאליק מינתה רפרנט קורונה בכל בית ספר וכן גם ממונה קורונה באגף החינוך של העירייה
פתיחת שנת הלימודים בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

7800 תלמידים בכל שכבות הגיל פתחו את שנת הלימודים בקרית ביאליק בהתאם למתווה של משרד הבריאות וההנחיות למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

550  תלמידים התחילו את הלימודים בשכבת כיתות א' ונפתחו שישה גני ילדים חדשים. העירייה הודיעה על היערכות לקליטת מרכז מורים פסגה ותחילת בנייתו בית ספר תקשורתי על אזורי בשכונת נאות אפק בצפון העיר.

העירייה עושה שימוש במרחבי חינוך נוספים הסמוכים לבתי הספר כגון גני ילדים, אולמות הספורט, החווה החקלאית , בית הידידות ועוד. כמו כן יש היערכות לקליטת עזרי חינוך ותומכי הוראה בהתאם לקול קורא שפרסם משרד החינוך. הם ישולבו במערכת החינוך כסיוע לצוותי הוראה

בתי הספר הונחו לאפשר לכלל תלמידי העיר לחוות את פתיחת שנת הלימודים תוך הקפדה על ההנחיות משרדי הבריאות והחינוך. הורחבו מספר הימים בהם יכלו ההורים להתלוות לתלמידי כיתות א וגני הילדים תוך הקפדה על הכללים.

פורסם נוהל ברור של פעולות שיש לנקוט במקרה של הדבקה ובידוד, מונה רפרנט קורונה בכל בית ספר. כמו כן , מונה ממונה קורונה באגף החינוך המתכלל את הנושא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות