fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת הרווחה של קרית ים הרצתה לשגרירים מכל העולם

משרד החוץ הזמין את גילי סולוביצ'יק להרצות בפני עשרות שגרירים בנושא התמודדות עם הקורונה
גילי סולוביצ'יק. צילום: דוברות העירייה

מנהלת לשכת הרווחה בעיריית קרית ים, גילי סולוביצ'יק, הוזמנה על ידי משרד החוץ להרצות בפני יותר מחמישים שגרירים ונציגים מכל העולם בנושא התמודדות הרשות המקומית עם משבר הקורונה.

סולוביצ'יק הוזמנה לייצג את ישראל במפגש שהתקיים באמצעות שיחת זום, לאור הניסיון הרב שרכשה בתפקידיה השונים עד כה בשירות הרווחה וכן לאור ההתמודדות המוצלחת שרשם אגף הרווחה של קריית ים תחת הנהגתה. משתתפי המפגש ביקשו לשמוע ממנה על ההתנסות שלה ושל עובדי האגף בהתמודדות מול הנגיף וכן ללמוד מניסיונה לגבי ההתמודדות עם היום שאחרי הקורונה.

בין השאר הם שמעו ממנה על האתגרים שאיתם התמודד האגף שלה בהתחשב בעובדה שקרית ים נחשבת לעיר המבוגרת ביותר בישראל ואחוז ניכר מאוכלוסיית העיר נחשבת לאוכלוסייה בסיכון גבוה. סולוביצ'יק  התעכבה בהרצאה את האתגר שבהתמודדות עם משבר בתחום שאיש לא הכיר קודם לכן כמו מגפה וכן בחשיבותם הרבה של עובדי רווחה ומתנדבים במשבר מסוג זה.

היא הדגישה כי היא ואנשי היחידה זיהו כבר בשלב הראשון של המשבר כי המדובר בהזדמנות לשינוי וצמיחה וזו הייתה בסופו של דבר התוצאה. ההרצאה זכתה להתעניינות ולתגובות רבות מצד המשתתפים והועברה בשידור חי בדף הפייסבוק הרשמי של הקונסוליה הישראלית בניו יורק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות