fbpx

מי רוצה להפעיל פוד טראק בקרית מוצקין? העירייה פרסמה שני מכרזים

עיריית קרית מוצקין מפרסמת שני מכרזים להפעלת משאיות מזון בפארק יהורם גאון, בשטח ציבורי ברחוב ש"י עגנון 7-1 ובטיילת בן גוריון. את ההצעות ניתן להגיש החל מהיום (ראשון)
פוד טראק | צילום אילוסטרציה: Freepik
פוד טראק | צילום אילוסטרציה: Freepik

עיריית קרית מוצקין מפרסמת שני מכרזים להפעלת משאיות מזון (FOOD TRUCKS) במתחמים שונים בעיר.

המכרז הראשון הוא "קול קורא" להפעלת משאיות מזון בפארק יהורם גאון ובשטח ציבורי ברחוב ש"י עגנון 7-1. את מסמכי הקול הקורא ניתן להוריד מאתר העירייה החל מהיום (ראשון, 30 ביוני), כשאת ההצעות יש להגיש בשני העתקים ולהפקיד במסירה אישית עד 17 ביולי בשעה 13:00 בתיבת המכרזים שבמשרדי העירייה. פתיחת תיבת המכרזים תתבצע ב-17 ביולי בשעה 17:00.

המכרז השני הוא לשכירת 10 משאיות לממכר מזון שבבעלות העירייה והפעלתן בטיילת בן גוריון בקריית מוצקין. במסגרת במכרז כל מציע יכול להציע הצעה למשאית אחת או יותר – עד שלוש משאיות בסך הכל. את מסמכי המכרז, נוסח עדכני, ניתן להוריד מאתר העירייה.

התנאי להגשת מסמכי מכרז זה הוא בהצגת אישור על תשלום של 1000 שקלים, ישולמו במחלקת הגבייה ו/או בהעברה בנקאית לחשבון העירייה. את ההצעות יש להגיש בשני העתקים, במעטפה סגורה, במסירה ידנית בלבד, בתיבת המכרזים שבמשרדי העירייה, תוך ציון  מספר המכרז על גבי המעטפה, וזאת עד 17 ביולי בשעה 13:00. פתיחת תיבת המכרזים תתבצע ב-17 ביולי בשעה  17:00.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות