fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיצג אמנותי ענק בדמות סרט המודעות הצהוב להשבת החטופים על בניין עיריית חיפה

המיצג של האמן דורון גזית עשוי משרוולי אוויר צהובים מתנפחים באורך כולל של כ-100 מ' ובגובה של חמש קומות, שקופלו כסרט המסמל את המאבק למען החזרת החטופים מעזה
סמל המודעות למען השבת החטופים | צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה
סמל המודעות למען השבת החטופים | צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

לציון ארבעה חודשים לאירועי השבת השחורה של 7 באוקטובר נתלה הבוקר (חמישי) על בניין היכל עיריית חיפה מיצג אמנותי בדמות סרט המודעות הצהוב, המסמל את המאבק למען החזרת החטופים מעזה.

המיצג של האמן, דורון גזית עשוי משרוולי אוויר צהובים מתנפחים באורך כולל של כ-100 מ' ובגובה של חמש קומות, שקופלו כסרט המסמל את המאבק למען החזרת החטופים מעזה.

מיזם זה מצטרף למיזמים נוספים, שיזמה העירייה למען מטרה זו, כמו משחה ומרוץ חברתיים המוניים, הפיכת סוכת ההצלה בחוף הים למיצג אמנותי למען השבת החטופים ותליית שלט ענק במרכז הכרמל, הקורא להחזרתם.

דורון גזית, בוגר בצלאל, המציא מדיום חדש ופורץ דרך באמנות – קו תלת ממדי באורכים אדירים, המאפשר לו לעבוד בקנה מידה גדול במיוחד, תוך ניצול הטבע והסביבה האורבנית, כמו גם מסה של אנשים, כקנבס שלו להצגת יצירותיו. במהלך שנות עבודתו הרבות הוצגו רבים מהמיצבים שיצר בתערוכות, במוזיאונים ובמרחבים ציבוריים רבים ברחבי העולם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות