fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטרונית עלתה באש בשדרות ורבורג בקרית חיים

המטרונית, שהייתה ריקה מנוסעים, עלתה באש במהלך נסיעה בקרית חיים, ככל הנראה בגלל תקלה מכנית. תושבים באזור דיווחו על רעשי פיצוצים
מטרונית עולה באש. צילום: חדר מצב ארצי

מטרונית עלתה באש במהלך נסיעה בשדרות ורבורג בקרית חיים. חמישה צוותים של כיבוי אש בפיקודו של להב שחר בראונר, פעלו בשריפת מטרונית בשדרות וורבורג בקרית חיים. הלוחמים השתמשו לכיבוי באמצעות קצף לכיבוי הבעירה המשמעותית במטרונית והשיגו שליטה על הלהבות.

המטרונית הייתה ריקה מנוסעים ואיש לא נפגע. הסיבה לפרוץ האש אינה ידועה עדיין. ככל הנראה מדובר בתקלה מכנית שאירעה במטרונית.

תושבים באזור דיווחו על רעשי פיצוצים שעלו מהמטרונית. בשל העשן הסמיך והראות הלקויה במקום, הכביש נחסם לתנועה מדרום לצפון, והמשטרה מזרימה את תנועת כלי הרכב לצירים חלופיים. למטרונית נגרם נזק כבד מאוד.

מכיבוי אש נמסר בתום האירוע כי נהג המטרונית זיהה עשן מחלקו האחורי של הרכב, עצר בתחנה הסמוכה ופינה את 12 הנוסעים שנסעו במטרונית טרם הגעת הכוחות.הדי פיצוצים נשמעו באזור מפיצוץ צמיגי המטרונית בשל הבעירה החזקה. לוחמי האש פעלו לכיבוי באמצעות קצף עד לשליטה ומיד החלו בסריקות לשלילת לכודים. חוקר דליקות קבע כי סיבת הדליקה הינה כשל טכני במנוע המטרונית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות