fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הכלב שלכם נתפס משוטט? תשלמו 730 שקלים

במטרה למגר את תופעת הכלבים המשוטטים, עיריית קרית אתא מתגברת את מערך הפקחים ולוכדי הכלבים. כלבכם נתפס משוטט? זה יעלה לכם הרבה כסף
מבצע כלבים משוטטים בקרית אתא | צילום: דוברות העירייה
מבצע כלבים משוטטים בקרית אתא | צילום: דוברות העירייה

במסגרת המאמץ העירוני להתמודד עם תופעת הכלבים המשוטטים בעיר, החלה מחלקת חזות העיר בעיריית קרית אתא, במבצע אכיפה נרחב הכולל תגבור של פעילות הפקחים ולוכדי הכלבים.

המבצע ייערך כתגבור לפעילות האכיפה השוטפת למשך שבועיים במוקדים בהם קיים ריבוי של תלונות בנושא זה.  במהלך המבצע יחולקו דוחות לתושבים שלא יישמעו לחוקי העזר העירוני להחזקת כלבים. הקנס בגין כלבים משוטטים הוא 730 שקלים, ועל אי איסוף צרכי כלבים – 475 שקלים.

מבצע אכיפה כלבים משוטטים | צילום: דוברות העירייה

חוק העזר לפיקוח על כלבים, קובע, כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה ולעיתים גם עם זמם, כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה. בנוסף, על פי חוקי עזר מקומיים, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים, במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. במקרים בהם נלכד כלב משוטט, נדרש בעליו לשלם עבור הובלת הכלב לתחנה הווטרינרית בקרית אתא ועבור דמי אחסון במכלאה.

מעיריית קרית אתא נמסר:" תופעת הכלבים המשוטטים ללא בעליהם נתפסת כמטרד סביבתי ותברואתי, העלול לפגוע באיכות החיים בעיר. על מנת לשמור על עיר נקייה ומטופחת אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה תמידי עם ציבור התושבים ותלויים גם באכפתיות של כל תושב ותושב, לפעול למען עצמם ולמען איכות החיים בעיר. בעלי כלבים מתבקשים לאסוף את צורכי כלביהם ולא לשחררם ללא השגחה. תושבים הנתקלים בכלב משוטט או במפגע במרחב הציבורי מוזמנים לפנות למוקד העירוני 109.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות