fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר שהעלתה פוסטים בהם היא מביעה תמיכה בטרור: כתב אישום יוגש נגד מאיסה עבד אלהאדי

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, תושבת נצרת ושחקנית מוכרת, העלתה לרשתות החברתיות פוסטים בהם היא מביעה תמיכה במעשי הטבח של ארגון הטרור. היא נעצרה ושוחררה ממעצר, ובתום החקירה החליטה המשטרה להגיש נגדה כתב אישום. 
מאיסה עבד אלהאדי | צילום: Mehran Falsafi (באדיבות ויקיפדיה ישראל)

המשטרה תגיש היום (ראשון) כתב אישום נגד השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שפרסמה פוסטים התומכים בפעולת הטרור הרצחנית שביצעו מחבלי החמאס ב -7 באוקטובר.

השחקנית הוסיפה כיתוב על גבי סרטון שבו נראית קשישה חטופה: "זו ההרפתקה של חייה", לצד פרצופים צוחקים ועל תמונת הטרקטור שפרץ את הגדר כתבה: "בואו נעשה את זה ברלין סטייל".

הפוסט של מאיסה עבד אלהאדי בסטורי | צילום: דוברות במשטרה

המשטרה עצרה את עבד אלהאדי לפני כשבוע מיד כשהביעה שמחה על טבח חמאס ב-7 באוקטובר, נחקרה אודות מעשיה אלה ולאחר מכן שוחררה.

מהמשטרה נמסר: "בתאריך 24/10/23 בעקבות מספר פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות שחקנית במקצועה שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית המפרסמת פוסטים ופעילות במדיות השונות בהם הביאה דברי שבח והסתה לארגון טרור. החשודה הובאה לתחנת המשטרה שם נחקרה ונעצרה ובסיום חקירה מאומצת יוגש כנגדה הבוקר באמצעות פרקליטות מחוז צפון כתב אישום. משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר."

בעקבות הפוסטים שלה, זכתה לביקורת קשה מצד השחקן עפר שכטר, ששיחק לצידה בסדרה "מתים לרגע", ואף היה בן זוגה באותה סדרה. שכטר תקף בחשבון האינסטגרם שלו את התמיכה לכאורה מצידה של מאיסה בארגון הטרור חמאס: "תתביישי לך", כתב בפוסט ששיתף אתמול עם 237 אלף עוקביו באינסטגרם. "גרה בנצרת, משחקת בסדרות ובסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב".

חברת הוט הודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד וסוכנות השחקנים "כפרי פרי" שייצגה את השחקנית, הודיעה הבוקר שהיא מסיימת את ההתקשרות עמה לאלתר לאחר מספר שנים של עבודה משותפת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות