fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיסא תינוק, נעליים ותכשיטים: אלפי פריטים של נרצחי וניצולי "נובה" ממתינים לאיסוף

אלפי פריטים מאזור המסיבות "נובה ופסיידאק" הוחזרו במהלך החודשים האחרונים לניצולים ולבני המשפחה של הקורבנות. משטרת ישראל קוראת בזאת לקרובים ולבני משפחותיהם, להיכנס לאתר האינטרנט הייעודי שנבנה עבורכם ולאתר פריטים לצורך זיהויים וקבלתם. לינק לאתר הייעודי בהמשך הכתבה...
אלפי פריטים של נרצחי וניצולי "נובה" ממתינים לאיסוף באתר המשטרה | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת אחריותה של היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) שבלהב 433 על הקמת מרכז המידע למשפחות לאיתור נעדרים וחטופים ולהפעלתו, הוקם במקביל מרכז לוגיסטי, אליו נאספו על ידי המשטרה, צה"ל ואזרחים וקובצו, כ-20,000 פריטים מאזור המסיבות נובה ופסיידאק.

במהלך החודשים האחרונים פעלו שוטרי היאל"כ, יחד עם מתנדבים אזרחים ומתנדבי זק"א למיין, לנקות ולמפות את הפריטים, על מנת להשיבם לבעליהם. כל החפצים אוכסנו תחילה במרלו"ג, מתוכם הוחזרו כאמור אלפי פריטים מזוהים לבעליהם, או לבני המשפחה של הקרבנות.

בנוסף, היאל"כ בשיתוף פעולה עם אגף הטכנולוגיות במשטרה, עמלו בחודשים הללו גם על הקמת אתר אינטרנט ייחודי, אליו הועלו תצלומי כל החפצים שנותרו בידי המשטרה, אשר חסרים סממני זיהוי, בתקווה שבאמצעותם ניתן יהיה להשיבם לבעליהם.

וכך, ככל שיזוהה פריט על ידי בעליו, ניתן יהיה להגיש בקשה באמצעות טופס בקשה באתר האינטרנט ובהמשך, ככל שבפרק זמן של כחדשיים לא יהיו דורשים נוספים לאותו פריט, יועבר הפריט לתחנת משטרה לבקשתו של הבעלים, לצורך החזרתו אליו.

מאחר ולחלק גדול מהפריטים ערך רגשי רב, נבקש כי כל אדם אשר דורש פריט מסוים, יבצע את כל הבדיקות הנדרשות כדי לוודא שהפריט אכן שייך לו ומגיע לבעליו האמיתיים.

משטרת ישראל ויאל"כ בלהב 433 משתתפות בצערן הרב של המשפחות השכולות, מחבקות ומביעות תנחומיהן ומחזקות את ידיהם של כל אלו שחוו את המאורעות הקשים.

למעבר לאתר המרכז את הפריטים והחפצים האבודים >>  לחצו כאן <<<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות