fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי רישיון להטסת רחפן, עיריית חיפה זקוקה לכם

לפני כשנה הקימה עיריית חיפה יחידה התנדבותית לחילוץ והצלה בחירום, וכעת היא מקימה את יחידת הרחפנים שתסייע ליחידות המבצעיות העירוניות בהתמודדות עם אתגרי חירום שונים
רחפן | צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

במסגרת היערכות העירייה לשיפור מוכנות העיר ותושביה לחירום, מקימה עיריית חיפה את יחידת הרחפנים ובימים הקרובים תצא בקמפיין, שבו יוזמנו תושבי העיר, בעלי רישיון להטסת רחפן, מאושר ותקני, להגיש את מועמדותם להתנדבות ביחידה. מתנדבי היחידה, לכשתוקם, ייקחו חלק במשימות החירום השוטפות, עימן מתמודד אגף הביטחון העירוני.

לפני כשנה הקימה עיריית חיפה יחידה התנדבותית לחילוץ והצלה בחירום, וכעת היא מקימה יחידה נוספת של תושבים מתנדבים, בעלי רישיון להטסת רחפנים. יחידת הרחפנים החדשה תסייע ליחידות המבצעיות העירוניות בהתמודדות עם אתגרי החירום השונים.

העלאת רחפן לאוויר בזמן אמת תאפשר לקבל תיעוד ו"מיפוי שטח" בזירות של אירועים שונים כמו פגיעה במבנים, בתשתיות חיוניות, היקפי נזק והרס, דרכי גישה, לכודים והצלת חיים. היחידה תסייע לרשות לנהל בצורה טובה יותר את אירועי החירום ותשפר את יכולותיה המבצעיות באופן משמעותי.

הקמת יחידת הרחפנים החדשה מצטרפת ליחידת המתנדבים, אותה הקימה העירייה לפני כשנה, המהווה כוח חילוץ, מקצועי וזמין, לתגובה מיידית, לאיתור ולחילוץ נפגעים ולכודים במצבי חירום ואסון עד להגעת כוחות החילוץ של פיקוד העורף.

מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה, יאיר זילברמן: "כחלק מההתמודדות עם אתגרי החירום המורכבים של העירייה, עולה צורך מובהק להסתייע ברחפנים. יחידת הרחפנים החדשה תהווה ערך מוסף ונדבך חיוני וחשוב ביכולת ההתמודדות של העירייה אל מול האיומים והאתגרים".

חדשות מקומיות נוספות

בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק של הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות