fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי שולח לילדים ובני נוער מהקריות הודעות בעלות גוון מיני?

בירור שעשה קובי פינטו, מנהל קבוצת "הורים בקריות", העלה כי לפחות שבעה ילדים קיבלו הודעות באינסטגרם מאלמוני. הוא הגיש תלונה במשטרה וקורא להורים להיות ערניים
רשתות חברתיות | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

האם פדופיל פועל בקריות? בני נוער מהקריות קיבלו לאחרונה הודעות בעלות גוון מיני באמצעות הרשת החברתית אינסטגרם מאלמוני המזדהה בשם OREN12730. מי שחשף את המקרה הוא קובי פינטו, המנהל את קבוצת הפייסבוק "הורים בקריות", המונה יותר מ-30 אלף חברים.

החשד: פדופיל | צילום מסך

"חזרתי עם הבן שלי, בן 12 וחצי, מאימון כדורגל", מספר פינטו, "כשהיינו במכונית הוא סיפר לי שמישהו שהא לא מכיר שלח לו הודעה באינסטגרם. החבר של הבן שלי, שהיה איתנו במכונית אמר שהוא מכיר עוד חבר שנשלחו אליו הודעות מאלמוני. התחלתי לחקור והתברר לי במהירות על עוד כמה ילדים שקיבלו הודעות מאדם שהם לא מכירים. בהתחלה חשבתי שאולי ילד אחר מנסה לעבוד עליהם, אבל אחרי שבדקתי לעומק התברר שאין קשר בין הילדים שקיבלו את ההודעות".

עד מהרה מצא פינטו, כי לפחות שבעה קטינים נוספים קיבלו הודעות בעלות גוון מיני מאותו אלמוני. פינטו הגיש תלונה במשטרת זבולון. "אני קורא לכל ההורים להיות ערניים ולבדוק מה קרה ברשתות החברתיות של הילדים שלהם", אומר פינטוף "אפילו אם זה לא נעים באותו רגע, זה שווה כדי למנוע את הפגיעה בילדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות