fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

20 אחוז מחולי הקורונה המאומתים בחיפה הם תושבי קרית חיים וקרית שמואל

בקרית חיים ובקרית שמואל נכון להבוקר, ראשון, 117 חולי קורונה מאומתים. בעירייה בודקים להטיל שורה של הגבלות על תושבי שתי השכונות
התפשטות הקורונה בקרית חיים ובקרית שמואל. שדרות אח"י אילת | צילום: דורון גולן
התפשטות הקורונה בקרית חיים ובקרית שמואל. שדרות אח"י אילת | צילום: דורון גולן

התפשטות הקורונה בקרית חיים ובקרית שמואל. עיריית חיפה בודקת אפשרות להטיל הגבלות משמעותיות על תושבי השכונות, שבהן יש התפרצות של נגיף הקורונה. פקחי עיריית חיפה בשיתוף המשטרה מגבירים בצורה ניכרת את האכיפה בנוגע לעטיית מסכות והתו הסגול. הדגש יושם על שכונות הכתומות, בהן גם קרית חיים וקרית שמואל, שבה נרשמה עלייה ניכרת במספר חולי הקורונה המאומתים.

נתוני תחלואת הקורונה בחיפה נכון להבוקר, ראשון: 560 חולים מאומתים, 38 חולים מאומתים חדשים נוספו מאז אתמול, 1507 החלימו, 21 נפטרו מאז פרוץ המגפה.

על פי נתוני העירייה עלייה חדה בתחלואה נרשמה בקרית חיים ובקרית שמואל, בהן יש 117 חולי קורונה מאומתים, שהם 20 אחוז מכלל החולים בחיפה.

בעקבות התפשטות הקורונה בקרית חיים ובקרית שמואל ובחיפה בכלל, הודיעה ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "אנחנו רואים בדאגה את ההתפרצות של הקורונה בחיפה ובודקים, בשיתוף משרד הבריאות, שורה של החלטות להגבלות משמעותיות של התושבים בעיר, ביניהן גם אכיפה מוגברת וקפדנית. נעשה הכל כדי לצמצם את ההתפשטות ולהחזיר את חיפה להיות עיר ירוקה כפי שהיה בגל הראשון.

"אני מבקשת מהתושבים להפנים שוב את הסכנה המתגברת, ולעזור לנו בשינוי ההרגלים, על מנת שלא נגיע לחגים במצב של סגר כמו בפסח האחרון, אלא עם האפשרות לחגוג את חגי תשרי בחיק המשפחה".

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות