fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח בחיפה: אישה נדקרה למוות בביתה, בעלה נעצר

האישה שנרצחה הלילה (ד') בשנות ה-30 לחייה, נמצאה ללא רוח חיים בדירתה עם סימני דקירה. בעלה בן ה-49 נעצר תוך זמן קצר ומחר יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר. ככל הידוע, בנה של האישה, בן 15, היה בבית בעת האירוע ונפצע קל.
חשד לרצח בחיפה: אישה נדקרה למוות בביתה | צילום: דוברות איחוד הצלה

המשטרה עצרה הערב (רביעי), תושב חיפה, בן 49, בחשד לרצח אשתו בדקירות סכין בביתם ברחוב ניסנבוים בשכונת נווה שאנן בחיפה.

המשטרה: "שוטרי הסיור של תחנת חיפה במרחב כרמל הוזעקו למקום ואיתרו בתוך הדירה אישה בשנות ה-30 לחייה ללא רוח חיים כשעל גופה סימני דקירות. תוך זמן קצר, עצרו השוטרים את החשוד בעלה של הקורבן בן 49 בחשד למעורבתו בארוע והביאו לחקירה. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בפני בימ״ש השלום בחיפה."

חובש בכיר במד"א, עומר שבת סיפר: "הובילו אותנו לאישה ששכבה על הרצפה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

אלי בן שטרית ואביאל אזולאי חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי השכנים ובני משפחתה היא אותרה ללא רוח חיים כתוצאה מאלימות. למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. עקב אופי האירוע פעלו במקום צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שסייעו לבני המשפחה. כמו כן: טופל בזירה נפגע כבן 15 במצב קל."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות