fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקורונה בקריות: חיילי פיקוד העורף החלו פועלים בקרית חיים ובקרית שמואל

מאות חיילי פיקוד העורף מתחילים בימים אלה לפעול בשכונות של חיפה במטרה להוריד את שיעור התחלואה בקורונה. לדברי מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, אל"מ אלעד אדרי, הפעילות תימשך שבועיים
אל"מ אלעד אדרי, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף | צילום: דובר צה"ל
אל"מ אלעד אדרי, מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף | צילום: דובר צה"ל

חיילי פיקוד העורף יגיעו במהלך השבוע לקרית חיים וקרית שמואל, במטרה לסייע בהפחתת שיעור התחלואה בשכונות אלה, שבהן יש ריכוז גדול של חולי קורונה מאומתים. כך מסר מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, אל"מ אלעד אדרי, במסגרת התוכנית שמכונה "ההר הירוק תמיד".

אל"מ אלעד אדרי נכנס לתפקידו הנוכחי לפני כחמישה שבועות, ולדבריו, ההחלטה על הפעילות התקבלה לאחר שהובן כי שיעור התחלואה בקורונה בכל המחוז הוא גבוה מאוד. אדרי הוסיף, כי פיקוד העורף פנה לעירייה והציע את הרעיון, שכן לפיקוד העורף יש היכולות להביא לירידה בתחלואה בשילוב כוחות עם הרשות המקומית.

הפעילות של חיילי פיקוד העורף תתמקד בדיגום מוגבר לאיתור חולי קורונה, הסברה בקרב האוכלוסייה, פינוי חולים למלוניות ופעילות בקרב האוכלוסייה בשילוב ארגוני מתנדבים דרך מנגנון הרווחה של הרשות המקומית. לצורך כך מפעיל פיקוד העורף כ-400 חיילים. לדברי אדרי, העירייה מפעילה תשעה מתחקרים שחוקרים חולים מאומתים על מנת לאתר את האנשים שעימם היו במגע ועלולים להידבק בנגיף.

הוא הוסיף, כי העירייה היא זו שקובעת את סדר השכונות שבהן יפעל פיקוד העורף. הפעילות תמשך כשבועיים, עד יום חמישי הבא, שבמהלכם ייבחנו הנתונים מדי ארבע שעות. המטרה היא להוריד את מספר חולי הקורונה בשאיפה שעל פי שיטת הרמזור, מספר החולים יהיה נמוך עד כדי הכרזתה של חיפה כעיר ירוקה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות