fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולה קורונה נתפס במחסום

חולה קורונה מאומת שהפר בידוד ביתי נתפס במחסום של השיטור העירוני
מתחם ויקטורי בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

חולה קורונה מאומת נתפס היום, ראשון, במחסום שפרש השיטור עירוני של קרי מוצקין. החולה נתפס במהלך בדיקה אקראית מול מתחם הקניות ויקטורי.

במהלך בדיקה אקראית במחסום מול מתחם ויקטורי במהלך הבוקר נבדק רכב שבתוכו נהג תושב האזור. מבדיקה עלה כי הוא  חולה מאומת שאמור להיות בבידוד ביתי. רכב משטרתי ליווה אותו לביתו והוא ייחקר בחשד להפצת מחלה מסוכנת. מפקד השיטור העירוני, פקד ליאור חן: ״אנחנו רואים את זה בחומרה. לא נסבול הפרות שמסכנות את החיים של כולנו״.

במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו על ידי השוטרים 12,400 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה)– 9,881 דו"חות, ובהם גם 1,793 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 137 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 161 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 358 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות