fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת החשמל מרכינה ראשה על מותו של עובד החברה, שלום עבודי, שנהרג אמש מירי חיזבאללה

חברת החשמל מרכינה ראשה בעצב עמוק ומתאבלת על מותו של עובד החברה, שלום עבודי, שנהרג אמש מירי חיזבאללה במהלך עבודתו באזור דוב״ב. יחד איתו נפצעו עוד חמישה אנשים במצב קשה, חלקם גם עובדי החברה.
פגיעת נ"ט ששוגר מלבנון לאזור דובב. שלום עבודי ז"ל | צילום: חמ"ל צפת/פרטי

הותר לפרסום כי אתמול (א') נהרג עובד חברת חשמל מירי נ"ט של ארגון הטרור חיזבאללה לעבר המושב דובב. חברת החשמל מודיעה על מותו של שלום עבודי בן 56, תושב העיר טבריה. יחד איתו נפצעו עוד חמישה אנשים במצב קשה, חלקם גם עובדי החברה.

מחברת חשמל נמסר: "שלום עבודי, בן 56, נשוי לאורלי ואב לשניים היה תושב העיר טבריה. שלום עבד כ-34 שנים בחברת החשמל באחזקת רשת החשמל בצפון הארץ. אתמול, ירי נ״ט פגע בצוות עובדי חברת החשמל בשעה שעבדו, בתאום עם כוחות הביטחון, באזור מושב דוב״ב לתיקון קווי חשמל שנפגעו מירי קודם, שמספקים חשמל למשקים ומתחמים חיוניים באזור. לצערנו הרב, שלום נהרג מפגיעה ישירה ובשעה זו, משטרת ישראל מסרה למשפחתו את ההודעה על מותו. עובדי וגמלאי החברה כואבים את מותו ומשתתפים בצערה הכבד מנשוא של משפחתו.

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר: "הלב דואב והנפש ממאנת לקבל את הבשורה המרה בדבר נפילתו של חברנו, שלום עבודי, בשעה שעבד להחזיר את אספקת החשמל לתושבי הצפון. שלום היה נאמן לערכי החברה ומחויבותה ללקוחותיה ואנו כואבים את לכתו."

יהי זכרו ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות