fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקורונע של כללית מגיע עד אליכם הכי קרוב הבית

שירות חדש של כללית: קורונע - קרוואן נייד לביצוע בדיקות קורונה הכי קרוב לבית. טקס השקתו התקיים בכרמיאל ובמהלך השבוע הוא צפוי להגיע גם לקרית ים. המשך המסלול ייקבע על פי הצורך
218 חולים מאומתים בקריות ובחיפה | צילום: דוד חורש, דוברות כללית
218 חולים מאומתים בקריות ובחיפה | צילום: דוד חורש, דוברות כללית

הכירו את הקורונע של כללית. ביוזמה פורצת דרך הסבה כללית בתוך זמן קצר קרוואן גדול ונגרר, כדי שישמש עמדת בדיקת קורונה. השירות החדש, הנקרא קורונע, מגיע ליישובים ולשכונות ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי. אחיות של כללית הן שמבצעות במקום את הבדיקות.

זהו שלב נוסף ביוזמות של כללית להנגשת בדיקות הקורונה למטופליה, לאחר שהקימה ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי מתחמי בדיקות, בעיקר באוהלים הממוקמים בסמוך למרפאותיה ברכסים, סכנין, טמרה, ירכא, מעלות, נהריה, דיר אלאסד, מג'ד אלכרום וקרית ביאליק.

הבדיקות מבוצעות לפי הפניה שנותן הרופא המטפל ולאחר שתואמה שעת הבדיקה למניעת צפיפות.

לוח הזמנים מתקצר

יתרון נוסף הוא בכך שהבדיקות נשלחות למעבדת הקורונה של כללית שהוקמה במעבדה המחוזית שלה בנשר, כך שלוח הזמנים מתקצר משמעותית. מדובר במעבדה עם ניסיון קליני רב, העומדת זה שנים במבדקי איכות מחמירים.

אורך הקרוואן הנגרר 7 מטרים, והוא עבר הסבה לשמש מתקן ייעודי לבדיקות קורנה. יש בו שני חדרים – האחד לרישום והשני לאחות הממוגנת וכן מחשב עם תשתית לתקשורת מרחוק, כך שניתן לבצע את כל הרישומים וביעילות, מקרר לשימור החומרים שמחייבים תנאי קירור וכל הציוד הנדרש.

ביום הראשון להפעלת הקורונע נרשמו כ-70 איש לבדיקות | צילום: דוד חורש
ביום הראשון להפעלת הקורונע נרשמו כ-70 איש לבדיקות | צילום: דוד חורש

טקס השקת הקרוואן נערך בנקודת המוצא הראשונה שלו בכרמיאל, כאשר חנה בצמוד למרפאת חבצלת. הגיעו לברך ראש העירייה משה קונינסקי שהודה לכללית על התגייסותה בהפעלת הקורונע והמשך הפעלת כל מרפאותיה לשירות התושבים, תוך התאמת השירות על ידי שיחות טיפול טלפוניות או בוידיאו צ'אט.

הקורונע נוע ינוע

מנהל המחוז רונן נולדמן הדגיש, כי הוא שמח שכללית ממשיכה להנגיש שירות לתושבי הגליל המערבי. בתוך מספר ימים הקימה רשת של מתחמי בדיקות בישובים הסמוכים כמו סכותנין, טמרה, דיר אלאסד ומג'ד אלכרום. הוא הביע תקוותו שהיוזמה החדשה והמקורית של כללית – הקורונע – תשפר עוד יותר את איתור חולי הקורונה ותקל על מי שזקוק לבדיקה. ביום הראשון להפעלת הקורונע נרשמו כ-70 איש לבדיקות.

במהלך השבוע יגיע הקורונע לעוספיה ולקרית ים – רסקו ויוליוס בורגר. המשך מסלולו בשבוע הבא ייקבע בהתאם לצורך. המועמדים לבדיקה באזור בו יוצב יופנו אליו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות