fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המתקשרת סיפרה לאישה שבעלה בוגד בה

לבית הדין הרבני הוגשה בקשה לזמן לעדות מתקשרת שסיפרה לאישה שבעלה בוגד בה והיא רוצה להתגרש
מתקשרת. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

אנשים רבים מכל שכבות האוכלוסייה מתייעצים עם אלו הטוענים כי יש ביכולתם לראות דברים שאנשים רגילים אינם יכולים, לעיתים גם את מעשיהם של בני הזוג. מקרה שכזה נמצא כעת בפניו של בית הדין הרבני בעקבות תביעת גירושים שמתנהלת בין בני זוג שנישאו לפני כעשור.

שני בני זוג בתחילת העשור הרביעי לחייהם. הבעל מועסק כמנהל סניף בנק והאישה בעלת תואר בפסיכולוגיה. באמצעות אחת מחברותיה הגיעה האישה אל מתקשרת שסיפרה לה דברים שונים והיא נהגה להגיע אליה כמה פעמים בחודש. באחת הפעמים אמרה המתקשרת לאישה "בעלך בוגד בך".

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

האישה הטיחה את הטענה בבעלה והודיעה כי היא פותחת בגירושים. הבעל באמצעות עו"ד שרין סולן טען כי אשתו הקליטה את המתקשרת מאשימה אותו בבגידה ובידו נמצאת הקלטה. עו"ד סולן אמרה לו כי לא יהיה מנוס מלזמן את המתקשרת לתת עדות.

הבקשה למתן עדותה של המתקשרת הונחה בפני בית הדין כבר לפני כחודש  אולם בית הדין הרבני טרם נענה לה וביקש הבהרות משני הצדדים. האישה הגישה בקשה לגירושים אך הבעל טען כי הוא מבקש שלום בית. "אין למתקשרת מושג מהחיים שלה. אני לא בוגד, לא בגדתי ואני אוהב את אשתי ורוצה לחיות איתה, היא אם שני ילדי".

האישה לעומת זה נחושה לממש את הזכות שיש לה להפסיק את הנישואין. "אני חושבת שבעלי משתמש בתרגיל ידוע כדי לא להיות מוכרז בוגד ולהיות חייב בכתובה. לכן הוא טוען לשלום בית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות