fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיזם החדש של עמותת שניר למען האימהות

עמותת שניר השיקה מיזם ייעודי - "בשביל האימהות", בשיתוף פעולה מקצועי עם פורטל mamy, אשר מעניק לנשים תמיכה בתחומי היריון, לידה והורות. אז מי יכולה להצטרף לפרויקט ואיך?
למען האימהות. היוזמה החדשה של עמותת שניר צילום: יח"צ

עמותת שניר, השיקה לאחרונה מיזם התנדבותי ופלטפורמה ייחודית וייעודית לטובת האימהות בשיתוף פורטל mamy. המיזם החדש – "בשביל האימהות" נותן מענה ואוזן קשבת לנשים מיישובי עוטף עזה, יישובי הדרום ויישובים מהצפון, למילואימניקיות, ולנשות מילואימניקים בתחומים נשיים כמו היריון, לידה, הורות ועוד.

לצורך כך הקימה העמותה קבוצת וואטסאפ של נשות מקצוע מתנדבות אשר נותנות מענה מקצועי לפי הצורך לטובת האימהות המבקשות שירותים שונים בנושאים אלו.

ד"ר יהודית רובינשטיין, מנכ"לית עמותת שניר: "מיזם ייחודי זה נולד מתוך מחשבה על האימהות הזקוקות לתמיכה ולסיוע בתחומים מגוונים החל ביועצות שינה, יועצות הנקה, דולות, תהליך ההכנה ללידה ועוד. ישנן אימהות ונשים הריוניות רבות שנמצאות כעת לבד כיוון שהבעל גויס למילואים ולכן הן זקוקות לעזרה, לכתף תומכת ולאוזן קשבת".

באמצעות קבוצת וואטסאפ, כל אחת מהנשים תוכל לכתוב ולהסביר מה בדיוק הצורך שלה, היכן היא מתגוררת כרגע בארץ ומידע רלוונטי נוסף. באמצעות הנתונים שיתקבלו, המתנדבות תבצענה את ההתאמה המיטבית ואת החיבור עם איש המקצוע המתאים או אשת המקצוע המתאימה לכל צורך והם יהיו בקשר ישיר עם כל אחת מהנשים שתיצורנה קשר עם המוקד.

לדוגמה: אישה הריונית הזקוקה לדולה שתלווה אותה במהלך הלידה, או אישה שבעלה מגויס ולכן הוא לא יכול להיות איתה בלידה. עם כל אחת מהן תתבצע היכרות מעמיקה לפני הלידה עצמה, והן תקבלנה תמיכה טלפונית וברגע הלידה הדולה תגיע עם ההריונית לבית היולדות. או לחלופין אימא המתקשה בהנקה בגלל הלחץ, תקבל ייעוץ אישי טלפוני או בפגישה אישית וזאת כדי שהיא תצליח להניק ברוגע ובקלות.

ניקול קלינגר, מנהלת ועורכת פורטל mamy: "מלחמת חרבות ברזל הותירה נשים רבות בהיריון ואימהות לקטנטנים בעורף ללא תמיכה. למשל, נשים שאיבדו בעל או נשים שהבעל מגויס למילואים לתקופה ארוכה. כמו כן, יהיה מענה גם לנשים מילואימניקיות שנמצאות שעות רבות בצבא ולא מוצאות זמן לעצמן ולהשקיע בחשיבה על ההיריון החשוב שלהן. כדי לסייע לכל הנשים האלה יזמנו פורטל mamy בשיתוף עם עמותת שניר מערך של נשות מקצוע מתנדבות מתחום ההיריון וההורות, הן יתנו מענה לכל הצרכים הנדרשים וכך יקלו על האימהות ועל ההריוניות בתקופה מאתגרת זו".

פורטל mamy הוקם לפני 22 שנה כדי לתת תוכן מקצועי בנושא היריון, לידה, תינוקות ופריון בכתובת www.mamy.co.il. מאז ועד היום חולש הפורטל על פעילות שטח ואונליין. במסגרת הפעילויות השונות אנחנו פוגשות את האימהות באירועים מרגשים וחדשניים במיקומים שונים ובעיקר בקניונים ברחבי הארץ.

לתמיכה וסיוע ניתן ליצור קשר גם באמצעות וואטסאפ 0585445681.

להעברת תרומות לעמותת שניר: https://www.snir.org.il/donation

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות