fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המורה שלימד דורות רבים נפטר מהקורונה

עוד קורבן של הקורונה: שאול פרחי, בן 73, שהעמיד דורות רבים של תלמידים, בין היתר, במכללת אורט ביאליק וברוגוזין קרית אתא, נפטר הבוקר בבית החולים רמב"ם
לימד דורות רבים. שאול פרחי ז"ל | צילום: המשפחה
לימד דורות רבים. שאול פרחי ז"ל | צילום: המשפחה

המורה שלימד דורות רבים נפטר מהקורונה. החולה שנפטר הבוקר, שישי, ברמב"ם הוא שאול (שולי) פרחי, בן 73, מהנדס חשמל, בוגר הטכניון, מרצה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, אב לשלושה וסבא לשמונה.

שאול פרחי ז"ל לימד במשך עשרות שנים את מקצועות החשמל והאלקטרוניקה והעמיד דורות רבים של תלמידים.

הוא לימד בתיכון רוגוזין בקרית אתא, במכללת אורט ביאליק, ברודמן בקרית ים, בתיכון שוב בחיפה, במכללת עתיד בחיפה ובמעלות וכן במכללת אתגר ובמכללה למינהל. הוא אהב את הטבע והיה חובב טיולים מושבע.

פרחי ז"ל הגיע לבית החולים רמב"ם לפני 19 ימים לאחר שאובחן כחולה בקורונה. לפני ארבעה ימים חלה הרעה במצבו והוא הונשם ונזקק לדיאליזה.

שאול פרחי ובת זוגו, פיקי פלקסר ברק, 62, שבו מטיול בטנריף, ספרד. פרחי אושפז בבית החולים ב-9 במרס, ובת זוגו אושפזה בבית החולים שבוע אחריו, והיא עדיין מאושפזת באותה המחלקה.

ההספד של ילדיו של שאול פרחי ז"ל
ההספד של ילדיו של שאול פרחי ז"ל

 

פלקסר ברק ספדה לבן זוגה היום בפייסבוק: "שאול, האיש שלי, היפה מבחוץ ומבפנים. הווירוס הנוראי לקח אותו ממני, ואני כל כך שמחה שהייתי פה לידו, בבית החולים עד נשימתו האחרונה… "טרפנו יחד את החיים. עברנו גם ימים קשים, והיית לצידי וליווית אותי בכל מעשיי. תמיד אמרת שמעולם לא היית כל כך הרבה ימים ושעות ביממה עם אף אחת כמו שאתה איתי.

"תודה לך יקר שלי, על שהיית לצידי ברע, והפכנו את הרע ואת המשברים לטוב.
"עכשיו עזבת אותי לעד, והלב שלי כואב כל כך.
"הלילה הזה קשה מכל הימים האחרונים שלי פה איתך, כי עוד הייתה לי המון תקווה.
"הראש מסרב להאמין וגופי כולו דואב ונפשי סוערת".

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם מסרה, כי היא משתתפת בצער משפחתו של החיפאי הראשון שנפטר מהמגפה הארורה, והלוואי ויהיה גם האחרון. "משתתפת בצער המשפחות כולן, מכל הארץ והעולם, שולחת בריאות שלמה לכל קרוביהם והחולים באשר הם. בבקשה הקפידו על ההנחיות שימרו על עצמכם. הישארו בבית!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות