fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החברה שעובדיה ויתרו על פדיון ימי חופש לטובת רכישת ציוד לחיילי צה"ל

עובדי קרן קיימת לישראל תרמו מעל מיליון שקל מימי החופש שלהם לטובת רכישת ציוד ומזון לחיילי צה"ל. יו"ר ארגון עובדי קק"ל ישראל גולדשטיין: "שמחים וגאים להיות שותפים למאמץ הלאומי למען הלוחמים שמגינים על מדינת ישראל"
למען החיילים. עובדי קק"ל מעבירים ציוד לחיילי צה"ל צילום: יח"צ

עובדי קרן קימת לישראל תרמו מעל מיליון שקלים מימי החופש שלהם למימון רכישת ציוד ומזון עבור חיילי צה"ל. באמצעות התרומה, צוותים של ארגון העובדים של קק"ל שלחו מתחילת המלחמה אלפי מנות אוכל חמות וציוד לוגיסטי וטקטי לחיילי צה"ל הפרוסים בשטח בדרום ובצפון.

ארגון העובדים של קק״ל נוסע מתחילת המלחמה בכל הארץ עם ׳קרוון ארגון העובדים׳ כדי להעלות את המורל הלאומי ולשמח אלפי חיילות וחיילים. באמצעות תרומות העובדים נרכשו חולצות, הלבשה תחתונה, מעילי פליז וציוד רב נוסף עבור החיילים.

כמו כן, במשך היום מכינים העובדים פיצות טריות אותם הם מחלקים לחיילים שנמצאים בקו האש הראשון בגבולותיה דרום והצפון.

תרומת העובדים מצטרפת להחלטת קק״ל על סיוע של מעל 70 מיליון שקלים לתושבי ויישובי עוטף עזה לצרכי ביטחון, פינוי תושבים וצרכים נוספים.

כל המהלך נעשה בהובלת יו״ר ארגון העובדים הארצי של קק״ל, ישראל גולדשטיין, שרתם את העובדים כאשר הוא בעצמו תרם ימי חופש ולוקח חלק פעיל בכל.

 יו"ר ארגון העובדים של קק"ל, ישראל גולדשטיין: "עובדות ועובדי קרן קיימת לישראל שמחים להיות שותפים פעילים במאמץ הלאומי והדאגה שלא יחסר דבר ללוחמי צבא ההגנה לישראל. אני גאה בעובדים על התרומה, זוהי דרכנו החברתית והלאומית להתגייס לטובת המדינה בימים אלה. יחד, נמשיך לסייע לחיילים ולתושבים המפונים עד לסיום הלחימה. עם ישראל חי – אנחנו ננצח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות