fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת שינייד אוקונור הלכה לעולמה בגיל 56

הזמרת האירית המצליחה, שהתפרסמה בזכות להיט הענק Nothing Compares 2 U, הלכה לעולמה. נסיבות מותה עדיין לא פורסמו
שינייד או'קונור | צילום צילום: רויטרס
שינייד או'קונור | צילום צילום: רויטרס

הזמרת שינייד אוקונור, שנודעה בזכות להיט הענק Nothing Compares 2 U, הלכה לעולמה בגיל 56. סיבת מותה טרם ידועה. "בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של שינייד אהובתנו", מסרו קרוביה בהצהרה ל-BBC, "משפחתה וחבריה שבורי לב, ומבקשים פרטיות בתקופה קשה זו".

המוזיקאית האירית המוערכת הוציאה לאורך הקריירה שלה עשרה אלבומי אולפן, כשבאלבומה השני, I Do Not Want What I Haven't Got, נכלל הלהיט הכי גדול שלה – גרסת כיסוי לשיר של פרינס Nothing Compares 2 U. תוך זמן קצר השיר שיצא בשנת 1990 הפך ללהיט ענק ברחבי העולם, והאלבום אף זכה בגראמי והיה מועמד לשלושה פרסים נוספים.

 

אוקונור הותירה אחריה שלושה ילדים. בנה הרביעי שיין הלך לעולמו בינואר 2022 בגיל 17, לאחר שנעדר במשך יומיים עד אשר נמצאה גופתו, זאת על אף שהיה אמור להיות תחת השגחה בבית חולים. ימים ספורים לאחר מותו של בנה, הזמרת אושפזה בבית החולים. באותם ימים הרבתה לשתף בטוויטר מחשבות כואבות, ובאחד מהפוסטים כתבה: "אני עם שוטרים בדרך לבית החולים. מצטערת שהעצבתי את כולם. אני אבודה בלי הבן שלי ואני שונאת את עצמי. בית החולים יעזור מעט. אך אני אמצא את שיין. זהו רק עיכוב".

בשנת 2018 שוב הצליחה להדהים את העולם כשהכריזה בציוץ בחשבון הטוויטר שלה: "הפכתי למוסלמית גאה".

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות