fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה הפגינה בבלפור והבעל מבקש גט

הבדלי הדעות הפוליטיות של בני הזוג הביאו למשבר משפחתי ולהגשת תביעת גירושים
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

בני זוג שהכירו לפני 12 שנה בשירותם הצבאי, התאהבו והתחתנו אך הבדלי הדיעות הפוליטיות שתמיד היו ביניהם נשארו על אש קטנה. הבעל מחזיק בדעות פוליטיות ימניות והאישה מעדיפה את הצד הפוליטי של השמאל.

המחלוקת ביניהם מעולם לא עברה לפסים האישיים וגם ילדיהם הקטנים לא ממש הרגישו במתיחות כלשהי. ההפגנות מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים היו נקודת המפנה ביחסים בין השניים. "זה תמיד היה ברקע. היא שמאל רדיקלי, אני חבר קיבוץ, דווקא הייתי תמיד ימין מתון. ומאז שביבי עלה לשלטון אני תומך בו", סיפר הבעל לעו"ד שרין סולן.

בבקשה שהגיש לבית הדין הרבני הוא טוען בין היתר כי "המעורבות של אשתי בארגון ההפגנות, ההיעדרויות הרבות ,המיליטנטיות שנכנסה לבית נגד ביבי, הפך את הכל להמוני, רועש ולא מכובד. אני לא רואה את עצמי חי תחת אותה קורת גג עם האישה הזו שנטשה אותי ואת שני ילדנו לטובת בלפור ומידי שבת נעדרת עד השעות הקטנות של הלילה ובמהלך השבוע נעדרת ל 'פגישות  הכנה' והכל בשם 'המאבק בשחיתות', המאבק הזה לא מעניין אותי כשאני והילדים הופקרנו".

האישה טוענת כי ההעדרויות היו רק בחודשיים האחרונים ולא ידעה כי הדבר פוגע רגשית בבעלה. היא דחתה את הבקשה להתגרש ומבקשת שלום בית. "היום זה ביבי, מחר זה מושחת אחר, אני לא רוצה לאבד את בעלי, אבל אנחנו חיים כדי להיאבק על צדקת דרכנו ובעלי צריך להבין את זה".

בני הזוג נשלחו לישוב סכסוך, במידה ולא יצליחו להגיע לפתרון המחלוקת, הם ימשיכו להיפגש בבתי המשפט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות