fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי לגבאי בתי הכנסת: מלאו אחר ההנחיות. תפילות בשטח פתוח בלבד

ראש עיריית קרית ביאליק במכתב אישי לגבאי בתי הכנסת בעיר: "נבקש לקיים את ההנחיה בדבר סגירת בתי הכנסת עם כל הצער והכאב הכרוכים בכך"
"ליבי יוצא אל בעלי העסקים". אלי דוקורסקי | צילום: דורון גולן
"ליבי יוצא אל בעלי העסקים". אלי דוקורסקי | צילום: דורון גולן

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי פנה היום, חמישי, במכתב אישי אל גבאי בתי הכנסת בעיר בנוגע להחלטת הממשלה לסגור את בתי הכנסת בתקופת הסגר.

בפנייתו אל גבאי בתי הכנסת מבקש דוקורסקי למלא אחר הוראות הממשלה ולאפשר תפילות בשטח פתוח בלבד ובהשתתפות של 20 מתפללים לכל היותר. כמו כן, ביקש דוקורסקי להקפיד על שמירת מרחק של 2 מטרים בין המתפללים ועל חובת עטיית המסכות. כדי להקל על המתפללים לקיים את התפילות באוויר הפתוח, התקינה עיריית קריית ביאליק הצללות בחצרות בתי הכנסת.

לפי ההנחיות של הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף  לציבור המתפללים בחג הסוכות, יש לשאוף לבנות סוכות גדולות ורחבות ידיים, לקצר מנגינות ופיוטים ולדלג על אמירת דרשות, כדי לא לשהות זמן רב עם ציבור. בנוגע לאכילה, שהייה ולינה בסוכה, היא תתקיים בהשתתפות המשפחה הגרעינית בלבד. חל איסור לקיים הקפות המוניות בשמחת תורה ולקיים מניינים מצומצמים בשטח פתוח.

דוקורסקי: "נבקש לקיים את ההנחיה בדבר סגירת בתי הכנסת עם כל הצער והכאב הכרוכים בכך".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות