fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת 9 נפגעה מרכב בקרית אתא

בת 9 נפגעה מרכב ברחוב חנקין. פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני.
בת 9 נפגעה מרכב. זירת התאונה ברחוב חנקין | צילום: דוברות איחוד הצלה
בת 9 נפגעה מרכב. זירת התאונה ברחוב חנקין | צילום: דוברות איחוד הצלה

ילדה בת 9 נפגעה מרכב ברחוב חנקין בקרית אתא.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז צפון נמסר, כי ילדה בת 9 נפגעה מרכב ברחוב חנקין בקרית אתא.

לביא שוורצברג חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לילדה (הולכת רגל) שסובלת מחבלות ופציעות בגפיים התחתונות כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 11:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על ילדה בת 9 שנפגעה מרכב ברחוב חנקין בקרית אתא. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים רמב"ם את הילדה במצב בינוני עם חבלה בגפיים".

הקטל בכבישים

אתמול, בתאונה בצומת כפר מסריק, נהרג תושב קרית אתא, בן 55, כשרכבו התנגש במשאית.

עקב נסיבות התאונה הקשה, הוזעקו למקום שלושה צוותים של לוחמי אש, בפיקודו של רשף רונן שטרית, לחלץ את נהג הרכב הפרטי שמכוניתו נלכדה מתחת למשאית.

לוחמי האש השתמשו בכלים הידראוליים לצורך חילוץ הלכוד על מנת שניתן יהיה לטפל בו. אולם, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הנהג, תושב קרית אתא, בן 55.

פרמדיק מד"א גבאי מיימון סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש משאית ורכב פרטי מעוך לאחר שנתנגש בחלקה האחורי של המשאית. ברכב הפרטי נלכד גבר בשנות ה-50 לחייו. הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. תוך כדי חילוץ מהרכב ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולאחר חילוץ הלכוד על ידי הכבאים, קבענו את מותו".

בוחני התנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות