fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בכללית יציעו בקרוב פתרונות שירותיים להקלה על קבלת תרופות

בכללית במחוז חיפה וגליל מערבי מבקשים להדגיש כי יש די תרופות במלאי וכי אין צורך לאגור. רוקחי כללית עומדים בהצלחה במתן שירות על אף העלייה הדרמטית במספר הפונים לקבלת תרופות

רוקחי כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי עומדים בהצלחה במתן שירות על אף העלייה הדרמטית במספר הפונים לקבלת תרופות. העלייה ניכרה בעיקר בימים הראשונים של ההכרזה על צמצום הפעילות במשק בעקבות משבר הקורונה, כאשר נרשמה נסיקה בעשרות אחוזים בפניות לבתי המרקחת.

מנהלת הרוקחות של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, אירנה מלנבסקי, מבקשת להרגיע את המטופלים ומדגישה כי בתי המרקחת ממשיכים וימשיכו לתת שירות וכי לא צפוי מחסור בתרופות.

מנהלת הרוקחות של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, אירנה מלנבסקי, מבקשת להרגיע את מטופלי כללית ומדגישה כי בתי המרקחת ממשיכים וימשיכו לתת שירות וכי לא צפוי מחסור בתרופות. יש לנו די מלאי, כך שאין מקום לאגירה. בנוסף, כללית דואגת לפתח במהירות ולהציע פתרונות שירותיים להקלה על קבלת תרופות, בהן האפשרות לקבל תרופות קבועות למספר חודשים מראש ולזמן תור לבית המרקחת.

במאות בתי המרקחת ברחבי המחוז הותקנו בתוך ימים בודדים מחיצות פרספקס בעמדות רוקחי כללית ונשמרים כללי הזהירות המתבקשים.

מחלקת קורונה בקהילה

לאחרונה הרחיבה כללית את היערכותה בתחום הטיפול בקורונה עם הקמתה של מחלקת קורונה ייעודית בקהילה, ובה מערך לאשפוז בית שיטפל במאות מאובחני קורונה.

המחלקה, בניהולה של ד"ר אפרת גיל, מומחית ברפואה פנימית וגריאטריה ומנהלת המערך הגריאטרי של כללית במחוז, כוללת צוות של שישה רופאים מומחים ברפואת משפחה, פנימית ו/או גריאטריה ו-15 אחיות בכירות, בניהולה של אורלי צור, עוזרת מנהלת הסיעוד במחוז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות