fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקריות נערכים לקראת בואה של הסופה הגדולה

לקראת סוף השבוע הסוער, החליטו הרשויות המקומיות בקריות להיערך במיוחד לקראת סוף השבוע הסוער שהבטיחו החזאים
הסערה שפקדה את הזור בשנה שעברה (צילום: חנוך בורגר)
הסערה שפקדה את הזור בשנה שעברה (צילום: חנוך בורגר)

בעיריית קרית ים נערכו השבוע לסופה, על ידי תגבור כוחות החירום העירוניים והציוד העירוני כגון צוות הטרקטורים והמפעילים העירוניים וכמוהם גם כל שאר צוותי החירום. עוזר ראש העיר תדרך את העובדים לקראת הסערה ואף חידד בפניהם את הנהלים ודרכי הטיפול בכל סוג של מקרה חירום.

מהעירייה נמסר: "במקביל, נבחן מערך הניקוז העירוני וגם השנה נראה שקרית ים  תישאר העיר הכי יבשה בקריות הודות לטיפול יסודי ושיפוץ כל מערכות הניקוז ברחבי העיר. בעיריית קרית ים מבטיחים לתושבים – את ונציה אנחנו משאירים לאיטלקים".

בקרית ביאליק קיימה העירייה, ישיבת היערכות מיוחדת לקראת הסערה, שכללה את מנהלי האגפים והמחלקות השונות בעירייה יחד עם נציגי תאגיד המים.

במהלך הישיבה, סקר מהנדס העיר נועם מסד את מצב מערכות הניקוז והקולטנים ברכבי העיר. הוצגה היערכות של אגפי העירייה הרלוונטיים, ביניהם התעבורה, ניקיון, גינון, תחזוקה, בטחון והמוקד העירוני. במקביל, ניתנו הוראות לטיפול מונע במקומות מועדים להצפות,  לביצוע ניקוי נוסף של קולטנים וגגות מוסדות הציבור, נסקרה ההיערכות לפינוי עצים וחסימות, תגבור וכוננות צוותים ועוד.

מנכ"ל העיריה עזרא חכם ציין, כי העירייה ערוכה להתמודד עם פגעי מזג האוויר ולתת מענה מידי לכל בעיה שתיווצר לנוכח המשקעים המרובים הצפויים לרדת ולאור הערכות החזאים כי ברחבי הארץ צפויות הצפות רבות. העיריה אף הכינה משאבות חירום  וטרקטורים לפינוי הצירים במידת הצורך.

ראש העירייה אלי דוקורסקי מסר: "אני פונה אל תושבי הקריה המזהים מפגעים, כמו עץ קורס, קולטני ניקוז סתומים, דרך חסומה, קווי חשמל מסוכנים ועוד ומבקש ליצור קשר עם מוקד העירייה 108 על מנת לאפשר לעובדי העירייה לטפל באופן מידי בנפגע".

ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, כינס השבוע את מנהלי האגפים והמחלקות בעירייה והעביר הנחיות מפורטות לגבי היערכות לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי.

צוותי העירייה ותאגיד המים העמידו תורנים בכוננות ובכללם, עובדי אחזקה לפתיחת קולטנים וניקוזים, עובדי מחלקת גינון לפינוי עלים וענפים, פיקוח עירוני להסדרה בעיר במקרה הצורך, והמוקד העירוני  תוגבר בכוח אדם נוסף על מנת לתת מענה מהיר לתושבים ולעמוד מול רשויות כמו חברת החשמל, כיבוי אש ועוד

בנוסף, העירייה ביצעה פעילות יזומה על ידי משאית ניקוז לפתיחת ניקוזים וקולטנים, חיזוק שלטים ותמרורים ועוד.

"העירייה על כלל אגפיה ערוכה לקראת מזג האויר הצפוי ותמשיך להעניק שירות לתושבים גם בתנאים אלה", אמר צורי.

הסערה שפקדה את הזור בשנה שעברה (צילום: חנוך בורגר)
הסערה שפקדה את הזור בשנה שעברה (צילום: חנוך בורגר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות