fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק לקחה על עצמה את האכלת חתולי הרחוב

מכיוון שמאכילי החתולים אינם יכולים להגיע בימים אלה לפינות ההאכלה בשל המגבלות, הנחה ראש עיריית קרית ביאליק את השירות הווטרינרי לעשות זאת במקומם

המראות של תושבים המאכילים חתולי רחוב הם מראות נפוצים בקרית ביאליק. גם העירייה, שמכירה בחשיבות הטיפול בבעלי חיים, הקימה במקומות שונים בעיר פינות האכלה לחתולים. עתה, לאור מגבלות התנועה שהוטלו על התושבים, החליטה עיריית קרית ביאליק כי היא תיקח על עצמה את האכלת חתולי הרחוב.

מגבלות התנועה, האוסרות על יציאה למרחק העולה על 100 מטרים מהבית והחשש מהידבקות בקורונה, הביאו לכך שמאכילי חתולים רבים אינם יכולים לצאת מבתיהם ולהאכיל את החתולים בפינות ההאכלה המסודרות.

לאור זאת הנחה ראש העירייה אלי דוקורסקי את השירות הווטרינרי של העירייה לרכוש מזון יבש לחתולים, כדי להמשיך ולהאכיל את החתולים במקומות שהם רגילים להגיע אליהם כדי לקבל את המזון. עובדי השירות הווטרינרי והמתנדבים יסייעו בחלוקת המזון לחתולים.

על האכלת חתולי הרחוב אמר דוקורסקי: "בימים קשים אלו אנו עושים מאמצים לשמור על שגרת חיינו ולדאוג לרצף תפקודי של העירייה בכל התחומים. אני פונה למאכילי חתולי רחוב שאינם יכולים להמשיך ולהאכיל אותם – לפנות למוקד העירוני, כדי למסור את המיקום המדויק של נקודות האכלה לשירות הווטרינרי. כמו כן, אני מבקש לא להאכיל את החתולים בשאריות המזון הביתי שמושך אליו בעלי חיים אחרים".

הכנות לפסח בפייסבוק

מגבלות התנועה שמוטלות בימים אלו על התושבים שרוצים להתכונן לפסח,  הביאו את עיריית קרית ביאליק להעביר את ההכנות הנדרשות לחג באמצעות שידורי וידיאו, שבהם יינתנו הסברים הלכתיים לשומרי המסורת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות