fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בניין עיריית קרית מוצקין נצבע בוורוד

לרגל החודש להעלאת המודעות לסרטן השד, יואר בניין עיריית קרית מוצקין בוורוד בימים שלישי עד חמישי, בין השעות 22:00-19:00
בניין עיריית קרית מוצקין נצבע בוורוד | צילום: שירי לוי
בניין עיריית קרית מוצקין נצבע בוורוד | צילום: שירי לוי

בניין עיריית קרית מוצקין נצבע בוורוד. לרגל החודש להעלאת המודעות לסרטן השד, בשיתוף קבוצת ״גמאני רצה בקרית מוצקין״, המורכבת מנשים שמתמודדות עם סרטן השד, יואר בניין עיריית קרית מוצקין בוורוד בימים שלישי עד חמישי, בין השעות 22:00-19:00.

מנתוני רישום הלאומי לסרטן של משרד הבריאות עולה כי, כיום חיות בישראל 23,583 נשים שאובחנו עם סרטן השד בין השנים 2017-2013 והחלימו או שעדיין מתמודדות עם המחלה. שיעור ההישרדות מגיע היום ל-90 אחוזים בקרב נשים יהודיות.

סרטן השד והוא הגורם השכיח ביותר לתמותה מסרטן בקרב נשים, האחראי לכחמישית מכלל התמותה מסרטן בנשים. מגמת הירידה המשמעותית בתמותה נמשכת בשיעור של כ-2 אחוז לשנה מאז 1996. סרטן השד אחראי לכשליש ממקרי הסרטן החדשים בכל שנה בכלל הנשים.

גם מבני המרכזים הרפואיים של כללית – לין בחיפה וזבולון בקריות – נצבעו בוורוד.

מכללית נמסר, על רקע התופעה המדאיגה של מגמת ירידה בפנייה לבדיקות ממוגרפיה, בשל החשש להיחשף לנגיף הקורונה, הוחלט בכללית במחוז להגביר את הפעילות לעידוד הנשים להגיע לבדיקה שחשוב לבצעה גם בימי קורונה ואין לדחותה. כפתרון יצירתי לכך שלא ניתן לקיים אירועי בריאות רבי משתתפים, הוחלט להאיר בוורוד את המרכזים הגדולים לין וזבולון, המוארים כרגיל בכחול וירוק, צבעי כללית. כל מי שחולף על כביש חיפה-עכו או ברחובות חיפה יכול להבחין במבנים הזוהרים בוורוד. בנוסף, הצוותים עוטים מסכה ורודה, ובמרפאות הוצבו שילוט ודוכני הדרכה אישיים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות