fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביה"ס גבעת אלונים בקרית אתא זכה בפרס הצטיינות ארצי לקליטה מיטבית של משרד החינוך

בטקס ארצי שהתקיים בתל אביב במכון מופ"ת, קיבל ביה"ס משרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון תעודת הצטיינות על המודל המופעל בבית הספר הפועל מזה 4 שנים.
גבעת אלונים פרס קליטה מיטבית | צילום: דוברות קרית אתא

בית הספר גבעת אלונים זכה השבוע בפרס הקליטה המיטבית לקליטה ושימור של עובדי הוראה חדשים במערכת החינוך לשנת תשפ"ב של משרד החינוך.

פרס הקליטה המיטבית למתמחים ולמורים חדשים, ניתן לבתי ספר אשר קלטו בצורה יעילה ומוצלחת את כוח ההוראה החדש.

במקביל לקליטת עשרות תלמידים חדשים מדי שנה, קולט ביה"ס גבעת אלונים  מספר רב של מורים, תוך יצירת מודל לקליטה מיטבית של מורים וליווי ותמיכה בצרכי המורים החדשים.

בטקס ארצי שהתקיים בתל אביב במכון מופ"ת, קיבל ביה"ס משרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון תעודת הצטיינות על המודל המופעל בבית הספר הפועל מזה 4 שנים.

ממשרד החינוך נמסר כי: "פועלו של בית הספר בקליטה ראויה ומיטבית למתמחים ולמורים חדשים נעשית מתוך מקצועיות ואכפתיות חינוכית והם משמשים דוגמא ומופת לדרך בה יש לקלוט צוות חינוכי חדש במערכת החינוך."

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים.  אין ספק כי זכייתו של ביה"ס גבעת אלונים מעודדת תרבות של קליטה ראויה למורים חדשים ומעניקה השראה לבתי ספר נוספים."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות