fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהצדעה: גיא זוארץ ואדיר מילר התגייסו לערב הוקרה ללוחמים וללוחמות

כ-1200 לוחמים ולוחמות ובני משפחותיהם, השתתפו באירוע הוקרה לחטיבת גבעתי, חיל שריון, ולוחמי איחוד והצלה
ד"ר להבית אקרמן עם הלוחמים ואמותיהם צילום: אסף לוי

אירוע הוקרה והצדעה ללוחמי חרבות ברזל, המשרתים בחטיבת גבעתי, חיל שריון, ולוחמי איחוד והצלה, נערך באולם סמולראש בתל אביב, במסגרתו, זכו הלוחמים הגיבורים להתרעננות בת כמה שעות, מהלוחמה בעזה.

האירוע התקיים בשיתוף בני משפחותיהם של הלוחמים, אליו הוזמנו כ-1200 חיילים שנהנו ממגוון דוכנים ופוד טראקים של סוגי אוכל ושתייה שונים, מופע סטנדאפ של אדיר מילר כשעל הנחיית האירוע ניצח, גיא זוארץ.

כמו כן, נהנו הלוחמים והלוחמות ובני משפחותיהם ממתחם יופי שנפתח במקום על ידי ד"ר להבית אקרמן, כאתנחתא מפנקת, שכלל טיפולי פנים, טיפולי עור וטיפולי אסתטיקה. ד"ר אקרמן הגיעה עם הצוות המקצועי שלה והמיזם שהקימה במהלך הלחימה: 'קליניקה על גלגלים'. בסיום כל טיפול במתחם, העניק הצוות ללוחמים ערכת מוצרי טיפוח לשימוש בשטח.

ד"ר אקרמן: "בכינו מרוב התרגשות. טיפלנו באמא של 3 לוחמים בעזה, באמא של מג"ד שיש לה 11 ילדים מתוכם 2 לוחמים ועוד סיפורים של משפחות שהן מלח הארץ. היה כיף גדול לפנק גם את האימהות ובנות הזוג של הלוחמים שלנו. אני שמחה שהצלחתי לגייס את צוות העובדים שלנו משלוש הקליניקות, לערב מרגש שכזה. הצלחנו לטפל בעשרות חיילים שעבורם זו הייתה אתנחתא אמיתית ובעוד עשרות אימהות ובני משפחה שעבורם זה היה פינוק אמיתי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות